SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Budowa masy mięśniowej [71kg]

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1668

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

37

Płeć

mężczyzna

Cel

masa

Waga

71.3

Wzrost

180

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

11%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca 8 godzin umysłowo+fizyczna , 4 razy w tygodniu

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

piłka nożna 3 razy w tygodniu po 60 minut, teraz ze względu na siłownię raz w tygodniu,siłownia domowa z wolnymi ciężarami,trening co drugi dzień plan FBW A/B

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

diety typowo na masę i redukcję w czasie treningów siłowych,ogólnie zdrowe odżywianie,jak najmniej przetworzonych produktów.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

nie stosuję i na razie nie mam w planach
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 211 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3634
Witam,po pięciu latach przerwy wróciłem na siłownię.Wcześniej miałem trzy letni epizod z treningiem i dietą. Proszę o ocenę aktualnej diety, na której jestem od miesiąca(przybyło mi 1.6kg),zapotrzebowanie kaloryczne 2700 + 500 na masę czyli 3200. Tak się zastanawiam czy może za dużo nadwyżki kalorycznej wrzuciłem,może powinno być z 300 kalorii?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33 Napisanych postów 157 Wiek 125 dni Na forum 183 dni Przeczytanych tematów 5397
Tak, pamiętaj, że masa ciała zawiera nie tylko masę mięśniową, ale i tłuszczową, wodę, kości i inne tkanki. Więc żadna waga łazienkowa tego Ci nie zanalizuje z jakąkolwiek dokładnością.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4778 Napisanych postów 68063 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704775
Miarą efektów nie jest masa ciała i jej zmiany w perspektywie. Tak naprawdę niewiele wiemy wiedząc, że przytyłeś 1,5 kilograma w miesiąc. Jedynie to, że bilans kaloryczny bez wątpienia jest dodatni. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, to sugeruję skupić się na pomiarach obwodów ciała co jeden, dwa tygodnie rano na czczo, a raz w miesiącu zdjęcia sylwetki (przód, tył i bok). Najlepiej aby była to ta sama poza, odległość, światło i bielizna. Nie jesteśmy w stanie na tę chwilę stwierdzić, czy obecną ilość kalorii jest zbyt duża.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20958 Napisanych postów 14795 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254231
Nie waga a lustro i zmiany sylwetki sa najważniejsze , osobiście uwazam że za duża nadwyzka tym bardziej ze po takiej pzrerwie nie znasz swojego ciała , lepiej stracic 2-3 tyg na obserwacje i zaczynać od mniejszej nadwyżki niż przesadzić na start i zaczać sie zalewać od początku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22386 Napisanych postów 20515 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 356619
makro dobrze rozłożone, mało tylko jest warzyw, kalorykę osobiście polecałbym zmniejszyć na początek do +200kcal i wraz z czasem poznająć swój organizm na nowo, obserwując reakcję i progres zwiększać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 211 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3634
Dzięki za odpowiedzi,zrobię teraz pomiary,zdjęcia sylwetki i zejdę o połowę z dodatkowymi kaloriami(+250),po miesiącu będzie można już coś porównać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20958 Napisanych postów 14795 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254231
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 111 Napisanych postów 223 Wiek 42 lat Na forum 29 dni Przeczytanych tematów 1004
Powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 211 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3634
Foty gotowe.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 211 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3634
Foty gotowe.







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 111 Napisanych postów 223 Wiek 42 lat Na forum 29 dni Przeczytanych tematów 1004
Rób mase.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4778 Napisanych postów 68063 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704775
Poziom tkanki tłuszczowej jest trochę wyższy niż sugerowane przez Ciebie 11 procent, ale nie zmienia to faktu tego, że jak najbardziej warto budować masę mięśniową. Poniżej więcej informacji na ten temat:

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Nie pozostaje nic innego, jak zacząć od sugerowanych plus 300 kalorii i obserwować obwody ciała. Na podstawie ich zmian reagowanie z ilością spożywanych kalorii i ewentualnie aktywnością fizyczną.

Najlepiej jakbyś wkleił kilka przykładowych dni diety do sprawdzenia.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy johimbine można brać bezpiecznie ?

Fruti new