SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Budowa masy mięśniowej [71kg]

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4075

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

37

Płeć

mężczyzna

Cel

masa

Waga

71.3

Wzrost

180

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

11%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca 8 godzin umysłowo+fizyczna , 4 razy w tygodniu

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

piłka nożna 3 razy w tygodniu po 60 minut, teraz ze względu na siłownię raz w tygodniu,siłownia domowa z wolnymi ciężarami,trening co drugi dzień plan FBW A/B

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

diety typowo na masę i redukcję w czasie treningów siłowych,ogólnie zdrowe odżywianie,jak najmniej przetworzonych produktów.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

nie stosuję i na razie nie mam w planach
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4860 Napisanych postów 68464 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 707138
W takiej sytuacji więc niespecjalnie widzę powody ku temu, aby dostarczać "na szybko" węglowodany po treningu. Oczywiście istnieją różne szkoły i najlepiej sprawdzić to na sobie. To jakie Tobie da to efekty i samopoczucie. Myślę jednak, że jeżeli nie wykonujesz w ciągu dnia dwóch treningów dziennie lub nie trenujesz bardziej pod kątem wytrzymałościowym, to uzupełnienie szybko glikogenu w mięśniach nie będzie miało takiego znaczenia. Aż tyle go nie stracisz w trakcie trwania treningu siłowego. Co innego w przypadku kolarstwa, itp.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 228 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3730
Dzisiaj zaczynam cykl treningowy po roztrenowaniu.Zważylem się rano i wychodzi,że uciekło mi 0,8kg przez te dwa tygodnie.Czy to normalne,bo jeśli chodzi o aktywność to miałem o wiele mniejszą i kalorykę na zero?Chciałem chociaż iść te 0.5kg na miesiąc do przodu żeby w rok było z 6kg,w ten sposób w obwodach będzie do przodu i na wadze:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4860 Napisanych postów 68464 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 707138
W takiej sytuacji wszystko wskazuje na to, że przez okres strategicznego roztrenowania i diet break Twój bilans kaloryczny mimo wszystko było jednak na minusie, a nie na zerze. Oszacowałeś więc w takiej sytuacji zbyt niskie zapotrzebowanie kaloryczne organizmu jak na tę chwilę. Dalej jednak skupiasz się na masie ciała, a ona nie jest specjalnie istotną miarą kształtowania sylwetki. Polecam bardziej przyłożyć się do obwodów ciała i zdjęć sylwetki.

https://potreningu.pl/artykuly/poprawa-kondycji/jak-mierzyc-efekty-treningu-587

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 190 Wiek 168 dni Na forum 226 dni Przeczytanych tematów 6734
0,8kg wahania to ja miewam niekiedy dosłownie z dnia na dzień, kwestia gospodarki wodnej, trawienia, etc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy johimbine można brać bezpiecznie ?

cutz