SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Budowa masy mięśniowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2049

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 258
Siema

Jestem totalnie początkującym, nigdy nie miałem styczności z siłownią. Postanowiłem w końcu się za siebie wziąć i z tego co poczytałem forum to muszę najpierw zbudować masę, a później przyjdzie czas na redukcję (jeśli się mylę to proszę mnie poprawić). Otóż planuję do końca maja 2016 stosować dietę na masę, a później zająć się wycinką i tu mam problem ponieważ nie wiem ile kg powinienem w tym czasie przytyć? Ważę 77 kg przy 184 cm wzrostu.

Pozdrawiam
Michał
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 377 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5503
Wrzuć zdjęcia sylwetki albo podaj szacunkowy poziom bf% żeby określić czy masa jest dobrym wyborem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 258
ketrinn
Wrzuć zdjęcia sylwetki albo podaj szacunkowy poziom bf% żeby określić czy masa jest dobrym wyborem.


Proszę :) Trochę nie wyraźne, ale to jedyne jakie mam. Co sądzicie?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 978 Napisanych postów 11361 Wiek 5 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 191504
Nie zakładaj sobie za cel ilość kilogramów ponieważ często u osób początkujących prowadzi dosłownie do nadwagi a tłumacząc sobie masą która najczęściej jest tłuszczowa.