SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brzuch oraz pompki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 360

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12263
Witam, mam 2 pytania.

1. Jeśli chodzi o brzuch to, lying leg raises, hollow body + plank to dobre połączenie?
2. Podczas pompek powinniśmy wykonywać ruch rękoma, tak jakbyśmy chcieli je przekręcić do środka, podobny do ruchu na ławie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10004 Napisanych postów 155486 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213178
1. Jeśli chodzi o brzuch to, lying leg raises, hollow body + plank to dobre połączenie?
jak najbardziej moze byc sam czesto robilem podobne kombinacje

2. Podczas pompek powinniśmy wykonywać ruch rękoma, tak jakbyśmy chcieli je przekręcić do środka, podobny do ruchu na ławie?
tak, masz na mysli pewnie ruch tzw. "lamania sztangi" czylo wprowadzenie rotacji w barkach, aby zabezpieczyc ich stabilnosc, jak najbardziej mozna tego typu komponente ruchu wprowadzic rowniez w pompkach jak i starac sie izometrycznie jak gdyby zblizac rece ku sobie

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12263
Okej, i mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli chodzi o ćwiczenia na przodopochylenie miednicy ( ten filmik:

)
lying pelvic tilts : 2:32
standing pelvic tilts: 3:03
hip thrusts: 3:26
RKC plank: 4:51
lunge stretch: 5:25
rectus femoris stretch: 6:06

To wykonując je, będę wstanie zobaczyć poprawę?


Oraz jeśli chodzi o ćwiczenia na łydki, to warto wprowadzić wspięcia na palcach z hantlą, czy przysiady wystarczą?



Zmieniony przez - Asdasd__ w dniu 2020-06-29 21:51:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10004 Napisanych postów 155486 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213178
jezeli faktycznie skupisz sie na tym, aby trenowac pod katem niwelowania wady postawy, to na spokojnie powinienes widziec rezultaty.
jednak musisz pamietac ze praca z wadami postawy wymaga nieco czasu. tutaj byc moze konieczne bedzie do wykonywania przez około pol roku czasu. tutaj nie ma nic na szybko i trzeba po prostu byc cierpliwym w swoich dazeniach.

oprocz samych cwiczen wazne jest rowniez to, aby pilnowac ustawienia miendicy, jak i pracy miensiami brzucha w ciagu dnia. musisz po prostu wyuczyc sie pilnownaia odpowiendiej postawy ciala :)

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 113 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10638
Okej, a jeśli chodzi o ćwiczenia na łydki, to warto wprowadzić wspięcia na palcach z hantlą, czy przysiady powinny wystarczyć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10004 Napisanych postów 155486 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213178
same przysiady to bedzie za malo:)
ja bym jednak dorzucic osobno jedno cwiczenie stricte na lydke
pozniej po kilku latach treningow okaze sie, ze lydka odstaje od reszty ciala i bedziesz musial solidnie ja katowac aby nadgonila, tak wiec lepiej od razu trenowac wszystkie grupy miesniowe, aby nie bylo w przyszlosci niespodzianek ja lydki i brzucha nie trenowalem pare lat, a teraz wlasnie mam z nimi problemy, bo brzuch plaski, ale bez miesni, lydka tez mocno odstaje od reszty ciala, wiec musze kombinowac

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Brzucha

Water