SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brzuch, klatka..

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1144

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 101
Siema!!!
Potrzebuje waszej pomocy w sprawie mojego brzucha i klatki piersiowej.
Robilem a6w i zalezy mi na wieksze wyrzezbienie miesni brzucha ale takze na wzmocnienie miesni klatki piersiowej.
Nie było by problemu gdybym mniał dostęp do sprzetu , lecz go nie mam niestety
Dlatego prosze was o sposoby cwiczen itp.
wiem ze jest cos takiego jak abs ale do tego trzeba mniec drazek a ja go niemam
aha. słyszalem od kolegi o jakims planie cwiczen o nazwie lisie costam czy lis czy jakos (cos z lisem moze wiecie ) podobno jest on ciezki ale daje efekty i jezeli mnie zrozumieliscie to podajcie jakes dokladne info lub namiary albo tylko nazwe
z gory thx

TAK PROSCIEJ TO TE CWICZENIA W NAZWIE MAJĄ COS ZWIĄZANEGO ZE SŁOWEM "LIS" jakos inaczej tego nie umiem wytłumaczyć


NIKT NIE POMOŻE?

Zmieniony przez - KonKlo w dniu 2009-02-23 19:00:57

NO PAIN NO GAIN

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 169
A6W działą na górne partie brzucha. Tu masz na dolne :) powinno pomóc :)
1 miesiac
cwiczenia:
1. Brzuszki pelne 4*20
2. Wznosy kolan w gore 4*15-20
3. Skretosklony 4*20 (po 10 sklonow na strone)
4. Wznosy prostych nog w gore 4*15-20
2 miesiac
cwiczenia:
1. Brzuszki pelne 4*20 + kilka sekund odpoczynku i po 5 sklonow na kazda strone
2. Wznosy kolan w gore 4*20 (stopy skrzyzowane)
3. Skretosklony 4*20 (po 10 sklonow na strone)
4. Wznosy prostych nog w gore 4*20 + po 5 wznosow na kazda strone
3 miesiac
cwiczenia:
1. Skretosklony 4*20
2. Wznosy prostych nog w gore 4*20 + po 5 wznosow na kazda strone
3. Brzuszki pelne 4*20 + kilka sekund odpoczynku i po 5 sklonow na kazda strone
4. Wznosy kolan w gore 4*20 + po 10 wznosow na strone

Zawsze dawaj z siebie 120%

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 101
oooo Super Dzieki a jeszcze na klate moze cos macie towarzyszu?
Bardzo wdzieczny bym był
Bo szczerze to bardziej zalezy mi na klacie bo tak jak mowilem na brzuchu kalorferek juz jest i chodzi mi o jego wzmocnienie :)
Dobra na brzuch cwiczenia czas zacząc :)
Teraz czekam na wasze cwiczenia na klate

NO PAIN NO GAIN

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15083
pompki, szeroki rozstaw, pompki waski rozstaw, pompki, z rekami wyzej od nog(np, na taborecie), pompki z nogami wyzej od rak, itp.
Nikt Ci palnu nie ulozy:P
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kontuzje

Następny temat

Plan do ocany (pompki i brzuszki)

FuckBaton