SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak sportu przyczyną złego samopoczucia ?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 738

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28
Siemanko.

Czy brak sportu (w moim przypadku piłki nożnej) może jakoś wpływać na zmianę samopoczucia ? Nie gram od około roku, a wcześniej grywałem dosłownie dzień w dzień (treningi w klubie oraz mecze ligowe) i to nie na niskich poziomach a wręcz przeciwnie.

Słyszałem coś że adrenalina we krwi oraz hormon szczęścia wydzielany jest podczas uprawianiu sportu. Może mieć to na organizm zły wpływ w przyszłości gdy odstawi się to na dłużej i zasiądzie do pracy przy komputerze ?

Popadłem ostatnio w jakąś nerwice, ale na szczęście wyszedłem z tego a w dodatku miewałem jakieś stany depresyjne momentami. Opisuje tutaj moją przypadłość i tak się zastanawiam czy czasem od braku aktywności mogło mi się popierdzielić pod kopułą

Jestem teraz po pracy okropnie zmęczony, rozkojarzony, apatia mnie trzyma jakaś.

Spotkał się ktoś w życiu z taką sytuacją osobiście ?
Prosiłbym o jakieś spostrzeżenia na ten temat, bo chciałbym się dowiedzieć czy sport, a raczej uzależnienie od niego miałoby wpływ na organizm ludzki - a w tym przypadku mój

Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4533 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 34420
oczywiście,że brak sportu może mieć wpływ na Twój nastrój
sam pamiętam,jak np.podczas przerwy regeneracyjnej czułem się jakiś "niespełniony" i przechodząc koło siłowni od razu chciałem tam wejść