SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak progresu w WL i Wyciskaniu na barki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 170

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 312
Cześć, mam problem z progresem w wyciskaniu leżąc i wyciskaniu na barki, otóż w każdym innym ćwiczeniu progres jakoś idzie do przodu a w tych dwóch stoi w miejscu + podrzut również jest kiepski. Wiek 19, waga 71kg, wzrost 174, dieta ustawiona na +/- na utrzymanie wagi/rekompozycje (Jako tako działa).

Trening na dzień dzisiejszy wygląda tak:
Pn:
1. Podrzut : 4x5
2. Przysiad: Rampa 5 bez przerw między seriami dłuższymi niż 30 sekund ( Zaczynam od 50kg i dokładając 10kg co serię dochodzę do 120/130kg)
3. Martwy: To samo co przysiad, ale od 60kg i dokładam 20kg co serię, aż dochodzę do 160kg
4. WL: Również to samo co wyżej, ale zaczynam od 40kg i dokładam po 10kg, aż dochodzę do 90kg.
5. Podciąganie: 3x12
6. Wznosy Bokiem: 3x12

Śr:
1. Muscle Up: 4x5
2. Wykroki: 3x8
3. Wyciskanie żołnierskie: 3x8
4. Wiosłowanie: 3x8
5. Dipy: 3x8
6. Brzuch: 3x12
7. Biceps: 3x12

Pt:
1. Podrzut : 4x5
2. Przysiad: Rampa 12 (Od 50kg do 110, 10kg co sierię)
3. Martwy: To samo co przysiad, ale od 60kg i dokładam 20kg co serię, aż dochodzę do 120kg)
4. Wyciskanie na ławce skośnej sztangielek: 3x12
5. Podciąganie: 4x5
6. Wznosy ramion w opadzie tułowia: 3x12

Problem wygląda w taki sposób: Każde ćwiczenie w miarę idzie do przodu tylko to WL i Wyciskanie żołnierskie stoi w miejscu + podrzut. Np: Wyciskanie sztangielek robiłem na początku 12x50kg teraz robię 10x60kg, dipy robiłem na początku: 8x20kg a teraz robię 18x20kg. Przysiady: 4x130kg a teraz 2x150kg. Martwy Ciąg: 1x150kg a teraz 2x160kg w paskach zakręcam się w okolicy 190kg. Podciąganie na początku 5x10kg a teraz 7x20kg (Plan rekompozycji zacząłem 3 mieś temu).

WL: 2x100kg na początku i dalej teraz 2x100kg a Wyciskanie na barki: na początku 8x60kg i 3x70kg a teraz ledwo 2x60kg Nie wiem co to może być, technika jest dobra bo prosiłem o pomoc instruktora i mnie skorygował, ale i tak wiele to nie pomogło, dodałem może z 1/2 powtórzenia dzięki temu, ale na zakresach 8/12.

Czy macie jakieś rady co do tego planu ? Może więcej sesji Klaty i barków lub mniej bo już sam nie wiem za co się zabrać, rozumiałbym jakby wszystko stało, ale dipy robię 2x40kg a w tym ćwiczeniu przecież działają podobne partie jak przy WL.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Szacuny 4235 Napisanych postów 25655 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 704078
Ogólnie -dość szczególnym planem trenujesz.
Ale są efekty to ok.

Nie bardzo rozumiem wyciskanie sztangielek-to w leżeniu na klatę ,czy siedząc na barki

I te cieżary mnie zadziwiają 12 x 50 ,10 x 60 ?
To liczysz jako dwa hantle,czy pojedyńcze?

Czyli wyciskasz hantle 25 kg,30 kg a podajesz sumę cieżarów?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1000 Napisanych postów 4644 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 127428
Kto Ci rozpisał ten genialny plan, w którym masz 3 ćwiczenia na nogi po kolei orzące CUN jak Roccko Silfredi małą Japonkę by zakończyć wyciskiem na klatę?

I kto robi podrzut w takiej objętości? Widziałeś kiedyś ciężarowca który klepie podrzut na 5 repów?

Sam sobie zarzynasz progres a masz w ch** potencjał :)

Poczytaj sobie takie plany jak Starting Strength, Madcow i się zastanów, czemu wszędzie jest 1 główny bój na sesję plus izolacje. I dlaczego martwy w takich rozpiskach masz raz w tygodniu.

Ty katujesz po 4 ciężkie ćwiczenia i się zastanawiasz, czemu Ci nie idzie. Jak ma iść?


O przerwach na 30 sek nie wspominając.

Ja rozumiem jakbyś robił trening obwodowy ale coś nie tak z przerwami 30 sec w tak ciężkich, złożonych bojach.
Czytając gości robiących amatorsko powerlifting oni siedzą między ciężkimi seriami po 7 min


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2019-07-27 20:15:41

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 312
Podałem sumę dwóch hantli czyli jak tam jest 10x60kg to miałem na myśli po 30kg na stronę to chodzi mi o wyciskanie na skosie 45*. Jako tako progres idzie w każdym ćwiczeniu tylko nie w WL i w Wyciskaniu żołnierskim. Aktualnie poprawiłem Martwy i Przysiady w 2 tygodnie podniosłem wynik o 5kg więc myślę, że póki co się ten plan sprawdza. Lecz Klata stoi w miejscu mimo, że Dipy i Wyciskanie sztangielek na skosie 45* poprawiłem dość dobrze. Co do tych przerw między seriami to te 30 sekund to umowne bo w Przysiadach od 50kg do 110kg robię tylko przerwę na dodanie odciążenia i ewentualnie na łyk wody. Dopiero od 110kg robię dłuższą przerwę tak do 2 minut jakoś. Ale ogólne wydaje mi się, że przerwy nie muszę mieć jakoś szczególnie długie bo mam spory zapas w przysiadach np: 120kg siadam na 10 powtórzeń, 110kg robię na 15 powtórzeń a 100kg na 21. W Martwym gdyby nie słaby chwyt to 110kg spokojnie na 25 powtórzeń siada a podczas WL robię superserie z podciąganiem. W przerwach między seriami podrzutu wykonuję sobie trochę aktywacji do przysiadów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 312
(Zacytowałem własny post)


Zmieniony przez - DaWi w dniu 2019-07-28 13:43:15
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu sila- hipertrofia ( redukcja)

Zestaw 1