SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak efektów po 3 miesiącach ćwiczeń

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4708

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez krzych666 z działu Trening dla zaawansowanych.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3752
Witam
Ćwicze od marca. Pod koniec marca wyciskałem na klate około 68kg. Niedawno sprawdziłem się i nie mogłem podnieść 70 kg!!!!
Mój trening na klatke jest taki:

rozpiętki 25/25/25
Wyciskanie na ławce płaskiej 12/12/10/8
wyciskanie na skośnej 12/10/8
na atlasie ćwiczenia na motylach czy jak to sie tam nazywa 15/12/10

Jak dobierać ciężar?? co jaki czas zwiększać obciążenie?? Bo od marca ćwicze mniej więcej takimi samymi ciężarami.

Od marca zauważyłem efekty w poprawie sylwetki no ale te wyniki mnie martwią. Może ktoś poradzić??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3902
Pompki? Ja pompkami się rozgrzewam, lub dogrzewam mięśnie po ukończonej serii... Swoją drogą kolega dysponuje odpowiednim sprzętem, więc ma więcej możliwości pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 33 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 626
Hmm... Zmniejsz ilość serii rozpiętek
i pamiętaj ZAWSZE jako pierwszą partię rób klatę,i jako pierwsze ćwiczenia najlepiej 4-6seri podnoszenie sztangi na ławce prostej
Ciężar dobieraj odpowiednio (70-80% swoich możliwości) Więc w Twoim przypadku najlepiej około 50kg na serie :) I tak do 10 powtórzeń ;]
Ja robię 6 powtórzeń przy 80% możliwośći moich mięśni.. No i nie przemęczaj się za mocno .. Najlepiej raz w tygodniu rób klatkę.. Na upartego możesz 2razy,ale bez przesady ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3902
rozpiętki 25/25/25...???!!!! jakim ciężarem robisz te rozpiętki?! jeśli zaczynasz, to ćwiczonka izolowane odstaw na bok... Wyciskanie na płaskiej, na skosie w dół, na skosie w górę, wyciskanie sztangielek beda ok. Zmniejsz powtórzenia, a dorzuć obciążenia!:D np. 12/10/10/8. no i pamiętaj aby stopniowo zwiększać obciążenie... a tak na marginesie to proponuje przejść do działu dla początkujących pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3752
2 razy raczej nie dam rady. Ale i tak po takim czasie to powinny być efekty żeby brać chociaż 4 kg więcej a tu nic. A jak moge zwiększać ciężar? Co ile kg i w jakim odstępie czasowym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3752
rozpiętki sobie tak na rozgrzewkę robię. A co jaki czas proponujesz zwiekszac obciazenie?? co trening? i o ile kg?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 33 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 626
Hmm.. Nie potrafię Ci tego powiedzieć co jaki czas możesz zwiększać obiążenie.. To zależy od Twoich możliwości .. Jeśli dany ciężar Ci nie odpowiada,ponieważ czujesz,że możesz z 2kg więcej to nie ma problemu ;] Owszem ciężark możesz zwiększać co trening (ja tak robię) ale nie tyle,żeby nie móc podnieść.. Po prostu zaczynam 2serie od pewnego ciężaru (70% możliwośći) no i na następne serie sobie dokładam w zależnośći od dnia.. 2kg czasem 4kg rzadziej 6kg.. Tak to wygląda .. Jak coś to pytaj.. POZDRO
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3902
Ciężary powinno się dobierać tak aby po ostatnim powtórzeniu w serii mieć jeszcze siłę na 1 do 2 powtórzeń! oczywiście przerwa między seriami jakieś 60 - 90 sek. oraz rozciąganie mięśni po treningu... Ja rozciągam się po każdej serii i czuje się bardziej spełniony pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 380 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3763
dobra zrób tak

1. Wyciskanie na płaskiej 10 8 6 4(czwarte powt. z pomocą)
2. Wyciskanie na skosie sztangielek 12 10 8 6
3. Rozpiętki 12 12 10 10

Siła musi pójść, co do zwiększania ciężaru, po 3-4 treningach powinieneś już czuć że idzie to łatwiej, wtedy dodaj 2,5kg na sztange.
Jeśli siła nie pójdzie bedzie trzeba zrobic typowy trening na siłe

Selekcja naturalna, patrzysz która będzie idealna, ta choroba nie jest uleczalna o nie...hehe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3902
Nie zwróciłem na to uwagi, ale trenujesz dopiero 3 miechy... czy nie lepiej by było zaatakować FBW?! Spróbuj, myśle ze efekty w masie jak i w sile będą zadowalające
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7997 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 70855
zrob fbw na zakresie 8-6 powt dodajac co trening ciezaru i gdy nie mozesz to cofka o x procent, zobaczysz jak sila rosnie... lub HST sproboj, dlamnie mikrocykl 5 na sile jest calkiem wypasiony

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3752
a na czym polega taki trening FBW???
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW czy split

Następny temat

ławka czy atlas

Water