SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak efektów na cyklu , tarczyca ?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2305

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 2690 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38590
2000 kcal masz wpisane podstawowa przemiana u ciebie, to maks wg tego 2300 a nie 3800 zacznij liczyć.

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 200 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 118382
Mogles w okolicach zera albo na lekkim plusie przez pare miesiecy po takiej duzej redu posiedziec, zeby organizm sie zaadoptowal do nowej wagi. A tak to masz rozchwiane hormony, slaba wrazliwosc na inse, wrzuciles 4k kcal i robi sie jojo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 752
No niestety odrazu wskoczyłem na większe kcal. Chu* z tym tłuszczem xD dlaczego nic sensownego nie idzie do przodu ? Może być winne to niskie t4?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 200 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 118382
Nie, mozesz sprobowac wrzucic berberyne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4793 Napisanych postów 10366 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 119707
Pytaj o trening i brak progresu itd osoby , która Cię prowadzi jak pisałeś , ze to mądra głowa . To nie kombinuj tylko się go słuchaj . Chyba , ze to nie taka mądra głowa jak się Tobie wydaje .
Jak jesz / odpoczywasz / walisz saa jesteś na dodatnim to nie ma ch**a , żeby siła nie szła . Nie mowie , ze co tydzień będziesz dokładał talerze , ale coś musi isc . Trening musi kulawy być
1

omerta 17

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 2690 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38590
chłopak miał odpowiedż już kiedyś w innym temacie flex radził 125 kcal nadwyżki w jego wypadku to i 200 mogłoby być a on 2000kcal przybił, trening i progresje też trzeba sobie jakos ułożyć a jeśli zadużo kcal to sie zalewa fatem a nie mieśniem i wtedy kulawy trening z dieta do dupy to tylko ulaniec wyjdzie i szkoda się brać za ssa.

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 752
Obecny trening. Poprzedni sporo się roznil a wyniki podobne.

PONIEDZIALEK-CZWARTEK

klatka

wyciskanie na lawce plaskiej ze zmiana co 2 trg na lawke skosna 4*12

wyciskanie hantli na lawce plaskiej na zmiane co 2 trg z wyciskaniem na lawce skosnej  4*12

wyciskanie na maszynie siedzac ze zmiana co 2 trg ze sciaganiem linek na bramie przed soba 4*12

rozpietki na lawce plaska/skosna po 3 serie tutaj *12


biceps

uginanie stojac sztanga lamana 4*12 co 2 trg "siodemki" lamana

uginanie siedzac hantli raz uchwty normalny co 2 trg uchwyt mlotkowy 4*12

jakies uginani izolowane -modlitewnik lub w oparciu o kolano 4*12


WTOREK-PIATEK

plecy

martwy ciag ze zmiana co 2 trg z wislowaniem sztanga 4*12

wioslowanie hantlami w oparciu o lawke 4*12 na kazda reke

Podciaganie szeroko nachwytem 4*12


triceps

wyciskanie zza glowy jedna reka ze zmiana co 2 trg na wyciskanie sztangi lamanej zza glowy lub uginanie lamanej do czola 4*12

sciaganie drazka na gumie oporowej raz nachwytem raz podchwytem zmiana co 2 trg 4*12

pomki na poreczach lub w oparciu o lawke z ciezarem na nogach jak bylo by za lekko 4*12



SOBOTA

nogi - barki

nogi

przysiady 5*12

wykroki z hantlami w reku 4 serie raz lewa raz prawa noga 4 razy do upadku miesniowego

 
tyl nog- jakies uginania w zaleznosci co masz za sprzet na silowni 5*12

barki

wyciskanie sztangi z przodu do gory 4*12 ze zmiana co 2 trg z  wyciskaniem hantli siedzac 4*12

wznosy boczne stojac hantlami ze zmiana co 2 tyg z przyciaganiem w szerokim uchwycie sztangi do brody

odwrotne rozpietki 4*12 (tyl barkow)


teraz jeszcze tak kazdy trening danej grupy miesniowej konczysz seria pompujaca

czyli np trening 1 klatka i biceps

konczysz klatke i robisz jedna serie pompujaca , jakim cwiczeniem chcesz np rozpietki lub wyciskanie sztangi lub cos innego na malym ciezarze i dobierasz tak trg aby zrobic ze 25-30 powt

tak samo np biceps uginanie szangielek lub sztangi maly ciezar i tez min 25-30 powt

 

wyjatkiem sa nogi ktore konczysz bez serii pompujacej bo robisz wykroki do upadku

 

chodzi o wpompowanie jak najwiekszej ilosci krwii do miesnia , wiecej krwii =wiecej skladnikow odzywczych

 

po silowym dobrze jak bys mial kilka minut na rozciaganie cwiczonych miesni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 752
Co do kalori . Waze 174 cm , waga 82. Praca fizyczna umiarkowana intensywność, 9h na nogach i trening 5x w tygodniu. Ile mam jeść na masie 3500 kcal? O_o
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 2690 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38590
wg mnie objętościowo za duży trening nie powinieneś przekraczać 20 serii na partie w tygodni, a ty jeszcze partie do upadku miesniowego doprowadzasz, i pytanie czego ty chcesz od tego treningu ? masy czy siły ?

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 200 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 118382
Nie wiem kto Ci ten trening ukladal, ale zmienianie cwiczen co 2 tygodnie to totalnie z dupy pomysl. Lec te same cwiczenia, progresuj ciezarem/objetoscia, jak sie progres zatrzyma to wtedy ewentualnie zmieniaj.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Niski testosteron w wieku 23lat

Fruzelina