SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak efektów - co robić?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 509

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 28
Witam, mam problem z obraniem odpowiedniej drogi do idealnej formy. Chciałbym dojsc do płaskiego brzucha, przez ostatnie miesiące brzuch robiony byl 3 dni/tyg, nie trzymam się żadnej diety ponieważ w trakcie dnia przewaznie nie jestem w stanie dojesc tyle kcal ile wynosi moje zapotrzebowanie kaloryczne. Pozostałe partie, reszta ciała są zaj**iscie widoczne i w zadnym stopniu nie zalane tluszczem. Nie mam pojecia o co moze chodzic bo walcze z tym juz kilka lat ale nie przykladalem do tego takiej uwagi. 174cm wzrostu i 58kg wagi, kolejna dziwna sprawa jest to ze waga stoi (ew. czasami spada, wzrasta 2/3kg ale potem wraca) przez jakies 2/3 lat pomimo tego, że widoczna była moja przemiana, mięśnie normalnie rosły itd. Załączam fotke brzucha, górne partie wydaja sie byc widoczne, ale martwi mnie sam dół gdzie zebral sie tluszcz i nie mam pojecia jak go spalic. Nie chcialbym redukowac bo boje sie że w ogóle będę ważył z 54kg i nie jest mi to na rękę. Proszę o pomoc, wybaczcie za haotycznie opisany tekst ale ciezko jest to opisać, chetnie odpowiem na kazde pytanie.
Staż: 3 lata
Wzrost: 174cm
Waga: 58kg
Wiek: 18






Zmieniony przez - alcal55 w dniu 13/01/2022 23:04:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 195 Na forum 221 dni Przeczytanych tematów 793
HIIT generalnie warto dla zdrowia robić a spalenie uporczywego tłuszczu na brzuchu można potraktować jako efekt uboczny jak w tej reklamie Hepaslimin czy coś tam.

Anatolij Sofronow - "Dzieła"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2400 Napisanych postów 6981 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 92897
Cześć, Przede wszystkim tutaj musisz skupić się na diecie i dostarczeniu odpowiednich makroskładników, bo same kalorie które dostarczasz w ramach zapotrzebowania kalorycznego to nie to samo. Tłuszcz na dole brzucha to tzw
oporny tłuszcz i żeby go dopalić niestety trzeba się trochę namęczyć, a w wielu przypadkach po prostu np.podczas pierwszej redukcji nie jesteśmy tego w stanie zrobić, dopiero następne redukcję dopala nam tą resztę fatu.Można też zrobić badania hormonów i zobaczyć co yam się dzieje. Masz dwie możliwości, dopiąć dietę, trening oraz cardio i spróbować to odpalić, albo druga opcja bardziej wskazana, zacząć podbijać kalorie i budować masę mięśniową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24482 Napisanych postów 17233 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 261778
Hej, dobrze by było żebyś dał normalne zdjecie/zdjecia do oceny bo na tym coś tam widać ale nie ma podglądu na całość . Zdjęcie z dalszej perspektywy w slipach lub spodenkach aby było widać całe ciało . Wyzej zostało napisane i pod tym się podpisuje , jeśli już zalezy ci na spaleniu najbardziej opornego fatu to niestety ale juz tzreba sie poświęcić i dopiac miske . Wydaje się że masz juz dosć niski poziom bf ale też niski poziom masy miesniowej więc mozesz na tej redukcji już zwyczajnie nie dać rady spalić tego tłuszczu tylko trzeba będzie najpierw nadbudowac sylwetki a przy kolejnej redukcji próbowac dociąć .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6372 Napisanych postów 11047 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2156278
siemka, to zdjęcie to tak zrobione że rzeczywiście ciężko cokolwiek ocenić. No ale do rzeczy po pierwsze treningiem brzucha tłuszczu na brzuchu nie zrzucisz choćbyś się zajechał xD Jak dla mnie to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie pisząc "nie trzymam się żadnej diety ponieważ w trakcie dnia przeważnie nie jestem w stanie dojeść tyle kcal ile wynosi moje zapotrzebowanie kaloryczne" uwierz mi albo nie ale organizm się adaptuje do istniejących warunków więc być może to co teraz jesz to Twoje zero i tak pewnie jest skoro waga się zachowuje tak jak opisałeś ;) zwyczajnie z takim podejściem będziesz kręcił sie cały czas w miejscu ;)
Moja rada: Wieź sie za dietę, wejdź na deficyt, dopal co chcesz dopalic a później myśl o budowaniu i rozwoju a nie staniu w miejscu ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5126 Napisanych postów 69806 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715253
Na zdjęciu niestety niewiele widać. Aby był sens ustosunkowania się do poprawy pewnych elementów sylwetki, należy wrzucić normalne zdjęcie, całej sylwetki przodem, tyłem i bokiem. Tylko w bieliźnie i dobrym świetle, a nie coś takiego jak wrzuciłeś.

Poza tym, nie trzeba być omnibusem, żeby dojść do wniosku, iż skoro nie trzymasz się diety, a efekty kształtowania sylwetki nie są zadowalające, to Trzeba poprawić to co jest podstawą wyników w tym kierunku, czyli właśnie dieta. Niestety efektów nie będzie jak nie przyłożysz się do tego bardziej.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3260 Napisanych postów 30517 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 291682
Masz 18 lat, więc jeszcze sporo przed Tobą. To maraton nie sprint. Również sam sobie odpowiedziałeś na pytanie
Nie jesteś w stanie przejeść zapotrzebowania, więc nie ma efektów. I tutaj są 2 rozwiązania, trzeba znaleźć przyczynę dlaczego nie możesz zjeść takiej ilości kalorii ? czy to kwestia zaburzeń układu pokarmowego czy np, zbyt dużej aktywności
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 28
Dzięki wszystkim za pomoc. Obieram drogę w kierunku diety i zobaczę jak to wyjdzie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 195 Na forum 221 dni Przeczytanych tematów 793
Jak dla mnie to zdjęcie wystarczająco wyraźne, może dlatego że miałem ten sam problem do niedawna. Ja to a w szczególności tę fałdkę pod pępkiem załatwiłem treningiem HIIT trzy razy w tygodniu, nie zmniejszając kalorii, tak na oko. A mam 52 lata!
1

Anatolij Sofronow - "Dzieła"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 195 Na forum 221 dni Przeczytanych tematów 793
Doprecyzowuję: zrezygnowałem z częściowo z powolnych aerobów w tym spacerów i rowerka na rzecz HIIT.
1

Anatolij Sofronow - "Dzieła"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2400 Napisanych postów 6981 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 92897
Dokładnie interwały mogą pomóc w dopaleniu opornego tłuszczu w okolicach pępka, tylko pytanie po co? Według mnie warto teraz dołożyć trochę masy mięśniowej, dać odpocząć organizmowi i przyatakować z redukcja bliżej lata. Wtedy Twój set point powinien być lepszy i jest większa szansa, że dopalisz resztki tego fatu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5126 Napisanych postów 69806 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715253
Jeżeli chodzi o wprowadzenie innych form aktywności fizycznej, poza tradycyjnym treningiem aerobowym, to jak najbardziej warto zaskakiwać nasz organizm między innymi interwałami o wysokiej intensywności (HIIT), tabatą, czy kompleksami sztangowymi. Polecam poczytać więcej informacji na ten temat w artykułach przedstawionych poniżej:

https://potreningu.pl/artykuly/poprawa-kondycji/hiit-dla-poczatkujacych-1714

https://potreningu.pl/artykuly/trening/tabata-najlepsze-interwaly-by-spalic-tluszcz-4670

https://potreningu.pl/artykuly/trening/kompleksy-sztangowe-trening-metaboliczny-1154
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zapotrzebowanie kaloryczne - obliczenia

nutloveb