SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bol w kosci ledzwiowej przy martwym ciagu

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1938

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 566
Witam! Mam pytanie odniosnie bolu ,ktory mi towarzyszy podczas martwego ciagu.Nie wiem czy dobrze okreslilem lokalizacje bolu,a mianowicie wystepuje z tylu, w gornej czesci miednicy tuz nad prawym poldupkiem...gdy klade 160 kg i robie pare powtorzen to odczuwam bol i klucie(na szczescie znosne jeszcze ) Jestem amatorem i chetnie poslucham porady. Gdzie isc do jakiego lekarza czy terapeuty. Czy jest na to jakas blokada?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 425 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37315
Może źle technicznie wykonujesz MC ? to z kolei prowadzi do kontuzji, które objawiają się bólami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4497
Ból może być spowodowany złą techniką(koci grzbiet np), jeżeli ćwiczenie jest wykonane dobrze technicznie, może po prostu Ci coś wyskoczyło i wizyta u kręglarza załatwi sprawę.

Ogień w pięściach, garda chroni skronie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6 Napisanych postów 277 Wiek 3 lata Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9825
Podejrzewam,ze to nie kosc tylko odcinek lędzwiowy kregosłupa a dokladniej rzecz ujmując dysk i ucisk na nerw.Lekarz obowiazkowo i oczywiscie jak wyzej-poprawna technika najistotniejsza!

Tylko absolutne zezwierzęcenie!

...
Napisał(a)