SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bolą mnie plecy :(.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1356

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4315 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26980
Witam.
Mam 19 lat i nie ćwiczę na siłowni od roku, bo miałem inne rzeczy na głowie. Dużo siedzę, uprawiam mało sportu. I przez to od jakiegoś czasu doskwiera mi ból w odcinku lędźwiowym pleców. Mam okrągłe łopatki i krzywe plecy- jedno ramie jest nieco wyżej od drugiego.
Jestem ciekaw co działowi znawcy mi zalecą :).
Chodziłbym na basen, ale u mnie w mieście nie ma korzystnego karnetu na basen, więc odpada. Mam za to sporo jezior wokół swojego miejsca zamieszkania, więc może bym regularnie pływał? Obiło mi się o uszy, że to może pomóc na plecy.
Co jeszcze, hmmm... Fotel, na którym siedzę mam wygodny, oparcie na plecy jest dobre. Siedzę taki odchylony, ale mam oparcie.
Ankiete mam dodawać? Bo nie sądzę, że ważne będzie tutaj ile mam w bicku. waga i wzrost moze ceda mialy jakies znaczenie, wiec 185/70
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 23860 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 147326
hilde

nie posiadamy na ten moment HAREGO Z TYBETU

Lekarz specjalista , opcjonalnie może ktoś w dziale ZDROWIE się wypowie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4315 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26980
Dobra, zapytam w zdrowiu, może tam siedzi jakaś tęga głowa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 524 Napisanych postów 21399 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 141207