SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Boks, siłka a masa i regeneracja.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2098

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47373 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
1) obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała



2) wiek 12 kw.: 94 - 17l.
3) waga/wzrost: 70kg 182cm
4) staż treningowy: 5 miesięcy
5) cel cyklu: sucha masa
6) stosowane już wcześniej suplementy: kazeinowe białko, aakg, carbo.
7) stosowane wcześniej spalacze: brak.
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od: -
9) ilość dni wolnych od kreatyny: -
10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie): nie mam wyliczonej diety.
11)przewidziane finanse na cykl: - 100zł
12) uwagi i sugestie: -

Witam.

Temat zakładam w celu dobrania odpowiedniego suplementu dla mojej osoby. Trenuje boks i chodzę na siłownie (na przemian 6 dni w tygodniu). Potrzebuje suplementu który zwiększy regeneracje mojego organizmu, mam straszne zakwasy po boksie zwłaszcza na plecach i barkach, dodatkowo jestem nie do życia, mocno się męczę, bardzo się pocę, ogólnie sporo ucieka z mojego organizmu i teraz pytanie czy powinienem bać się o mięśnie w przypadku budowania masy ciała przy tego typu "trybie" ? Powinienem o coś zadbać przed/po treningu ? Jedyne czego używam to Carbo.

Dzięki.

http://www.sfd.pl/Fail__cel_sucha_masa,_siła.-t812375.html

Zmieniony przez - Failedtt w dniu 2011-10-25 13:45:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 8845 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88040
Za dużo to tej masy nie ma. Dieta jest ułożona?Przy Twojej budowie zwiększ ilość węglowodanów bo przy takiej budowie i aktywności nie sądzę żeby był cień szansy na podlanie a zwiększy się regeneracja i energia. Możesz dodać również BCAA. 1g/1kg masy ciała na porcję. Porcje możesz pić przed, w trakcie i po treningu w zależności od funduszy.
Możesz też dorzucić magnez bo sporo wypacasz, potasu jest aż nadto w pożywieniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47373 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Zanim zacząłem ćwiczyć ważyłem trochę ponad 62 więc coś tam pomału idzie, siły z 50 na 68 (płaska) więc najgorzej nie jest na te niecałe 5 miesięcy choć mogło być sporo lepiej tyle że przez 4 nie trzymałem w ogóle michy. Najgorzej było ze śniadaniem i posiłkiem w szkole.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47373 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Bcaa lepiej brać po czy przed treningiem jeśli wolał bym zaoszczędzić ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 8845 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88040
W Twoim przypadku w trakcie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47373 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak to w ogóle wygląda ? Rozumiem że to proch z wodą ? Nie tabsy ?

Jeżeli chodzi o dietę to nie jest wyliczona a wygląda tak :

Pierwszy posiłek (śniadanie) :

Jajecznica z 5 jaj, z kiełbasą smażona na oliwie z oliwek.
Płatki owsiane na mleku
Sklanka soku pomarańczowego
Jakiś owoc

Drugi posiłek (szkoła):

Tutaj bywa różnie, najczęściej są to kanapki z jakąś wędliną i warzywami lub z tuńczykiem. W te miejsce mam zamiar wstawić 150g gainera trec mass xxl.

Trzeci posiłek (przed treningiem):

Pierś z kurczaka
Ryż biały
Sałatka warzywna

Czwarty posiłek (po treningu):

Bezpośrednio po banan
Reszta tak jak przed treningiem

Piąty posiłek:

Makrela wędzona z chlebem razowym

Szósty posiłek (kolacja)):

Tutaj zawsze coś drobnego przekąszę z małą ilością węgli. Dodatkowo na noc zażywam białko kazeinowe w ilości 35g rozrabiane w 200ml mleka lub 200g twarogu półtłustego.

Czasem zdarzy się wstać w nocy i coś szamnąć :)

Dodatkowo między posiłkami codziennie wciągam 200g rodzynek, dorzucam też orzechy włoskie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 8845 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88040
http://www.sfd.pl/sklep/SFD_SFD_PURE_BCAA-opis26689.html
http://www.sfd.pl/sklep/Aminostar_BCAA_Powder-opis2623.html
http://www.sfd.pl/sklep/Abnexen_BCAA_nex-opis26864.html
http://www.sfd.pl/sklep/Abnexen_Leucine_nex-opis26865.html
http://www.sfd.pl/sklep/RX_Gold_Bcaa-opis26242.html

http://www.sfd.pl/sklep/SFD_SFD_Leucine_Carboplus-opis26304.html

Wybrałem Ci korzystne opcje. Ten ostatni link to masz carbo z leucyną, myślę że dobrą opcją było by połączenie carbo z bcaa i picie w trakcie treningów boksu.
Po treningu daj jakieś mięso/rybę, makrelę na wieczór przełóż.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47373 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Z tym piciem to będzie problem bo nie możemy pić na treningach, jest zasada jak nie to mnie wydupcą, a nie można ze względu na to że organizm zaczyna trawić i spada kondycja. Hm, w sumie dzioba można umoczyć, w jak dużej ilości trzeba było by rozrobić te bcaa i carbo ?

Piękne dzięki za pomoc i linki, sog.

Zmieniony przez - Failedtt w dniu 2011-10-25 14:17:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 8845 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88040
To po treningu boksu walnij carbo z bcaa. Przed też możesz wypić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47373 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ok, jeszcze raz dzięki.

3maj się.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 8845 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88040
Jeszcze jedno. Na przyszłość odpuść kazeinę bo nie zrobi Ci to różnicy czy ją będziesz pił czy nie a kosztuje to trochę. Widzę że z finansami szału nie ma więc te pieniądze przydadzą się na coś innego.
Co do diety bo teraz luknąłem więcej. Dodaj tłuszcze bo masz je tylko w 1 posiłku i makreli. Dodaj wielonienasycone(olej lniany tłoczony na zimno, orzechy włoskie, tłusta ryba od czasu do czasu) oraz oliwy do posiłków. To Ci znacznie podbije bilans kcal, natomiast te jajka w 1 posiłku możesz smażyć na smalcu albo na maśle, żeby podbić nasycone. Urozmaicaj również mięsa: kurczak, świnia, itd... Nie jadaj też wędzonego codziennie, raczej jako urozmaicenie diety. Nie zapominaj również o warzywach
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tv SFD dr Kaczka o Waszym przekoksowaniu pobudzaczami- oglądać!

Następny temat

Jak dawkowac suple??

WPC zestaw