SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bogna123- walka z fatem

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 790

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50418 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Hej! Od stycznia trzymam dietę, od tygodnia chodzę na siłownie. Jak narazie -3kg z samą dietą. Z siłownią mam problem bo kompletnie nie wiem jak zabrać się za trening dlatego przyszłam do was, może któraś ma większe pojęcie i troche mi doradzi co będzie dla mnie najlepsze. Nigdy nie chodziłam na siłownie a jak chodziłam to ćwiczyłam na maszynach bez celu , troche jeszcze boję się zbliżać do sztangi ale edukuje się, oglądam filmiki żeby poznać technikę i się nie zbłaźnić Obecne ćwiczenia no cóż, nie ukrywam, że mnie nie męczą. Obciążenie dobieram tak, żeby te dwa ostatnie powtórzenia sprawiały mi trudność i wtedy podobno obciążenie jest dobre (czytałam, że tak powinno być, ile w tym prawdy?)

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: bombabionda
WIEK: 26
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: -

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 70
WZROST: 160
OBWÓD RAMIENIA: 32
OBWÓD ŁYDKI: 37
OBWÓD UDA: 85
OBWÓD BIODER: 100
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 102
OBWÓD TALI 87
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 96

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
schudnąć, umięśnić, poprawić kondycję, poprawić zdrowie

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: niedoczynność tarczycy, nie biorę na nią leków bo wyniki są ok.
PRZEBYTE KONTUZJE: -
WADY POSTAWY: jest ale nic poważnego. Fizjo wydał zgodę na ciężary. i zalecił wzmacnianie mięśni pleców.
ALERGIE: celiakia, laktoza
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: -
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
w młodości różne głodówki bezskuteczne, ostatnio przez pół roku starałam się jeść paleo.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl?
Przyjęłam 1800kcal, 110b, 130ww,70t. Mam problem co jeść po treningu ponieważ kończę go koło 23, dlatego zazwyczaj jest to banan i odzywka białkowa. Tu akurat na wrzucie taki "słabszy dzień" . I sama widzę, że nie zbyt dobrze jest to wszystko rozłożone.
Zazwyczaj śniadanie to jajecznica, drugie to omlet, trzeci posiłek to ryż plus mięso i warzywa, czwarty posiłek tak samo a piąty to białko i banan po siłowni po 23,


CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? chudnę.

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
Właśnie z treningiem mam problem. Chciałam robić to: 2x10
1. WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ
2. ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ:
3. PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)
4. Wyciskanie sztangielek siedząc
5. Uginanie ramion ze sztangielkami naprzemiennie
6. prostowanie ramion na wyciągu stojąc
7. WIOSŁOWANIE SZTANGĄ
8. Prostowanie tułowia na ławeczce
9. Przywodziciele
10. Odwodziciele
11. Przysiad z Odwodzeniem Uda
12. WSPIĘCIA NA PALCE W SIADZIE
13. Przysiad sumo z kettlebell
ale znajomy powiedział, że to słabe i się nie nadaje. Więc na siłkę chodzę bez większego planu. Wczoraj mój trening wyglądał tak: (3 serie po 12)
1. odwodziciele 20kg, 25kg, 30kg
2. przywodziciele to samo obciążenie
3. rozpiętki ze sztangielkami leząc po 4kg na rękę
4. wyciskanie leżąc to samo obciążenie
5. wyciąg górny do klatki 20,25,25
6. prostowanie tułowia na ławeczce z obciążeniem 5kg
7. przysiad z kettlebell 8kg
Po treningu 20 min na biezni.

ZDJĘCIA
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem. Zrobię jutro i dodam






Zmieniony przez - bombabionda w dniu 2017-01-29 17:44:18
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3795 Napisanych postów 17265 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 279993
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3795 Napisanych postów 17265 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 279993
jeśli chodzi o dietę to za dużo w niej prochu, na 116 g białka aż około 44g białka pochodzą u Ciebie z prochu
jedna porcja odżywki dziennie będzie raczej wystarczająca
poza tym w diecie mało Omega 9 i Omega 3 (tłusta rybka morska min 2 razy na tydzień, jakieś migdały, orzechy włoskie, oliwa z oliwek i awokado)
Warto również zadbać o źródła wapnia, poza nabiałem jest on np. w sezamie, maku, ale też parmezanie, który prawie nie ma laktozy

Co znaczy stwierdzenie, że masz niedoczynność i nie przyjmujesz leków bo wyniki są ok?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta

Następny temat

Redukcja z 90kg

nutloveb