SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bodybuilding, cycling and eating - kolarska jesień by Bzyk

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2012351

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6965 Napisanych postów 13836 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 253113
28.07.19

Trening kolarski - profil mocy 1:



Liczby nie powalają, ale jest ciągły wyraźny progres, więc to jest najważniejsze.
Jutro druga część testu.


Dieta:
1. Granola Cini Minis z serkiem wiejskim i jabłkiem.
TRENING KOLARSKI - bezpośrednio po SFD WPC Protein Plus, SFD Iso Energy Plus, SFD BCAA 2:1:1 Instant
2. Indyk z ryżem, oliwkami i warzywami.
3. Pancakes z masłem orzechowym, sosem karmelowym i czekoladowym oraz Snickersem.
4. Tosty z serem i lody Jeżyki.
5. Szejk lodowy z Allnutrition Whey Delicious.






Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
SFD WPC Protein Plus - wg braków w diecie
SFD BCAA 2:1:1 Instant - 15g po treningu
Allnutrition Almond Butter - według braków w diecie
Allnutrition Whey Delicious - według braków w diecie.



Aaaa i jeszcze dzisiaj było 20 min cardio na gokartach. Wolski co prawda cięższy o 28 kg, ale to żadne wytłumaczenie



Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2019-07-28 18:59:09
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1066 Napisanych postów 1685 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 40382
Poprawione, i za to duże gratulacje, progres chyba cieszy najbardziej!

Jutro tylko utrzymaj przez 20minut to co dzisiaj przez 5min i będzie kozak!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2773 Napisanych postów 8555 Wiek 47 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 539620
Gratulacje

Dampaz

Jutro tylko utrzymaj przez 20minut to co dzisiaj przez 5min i będzie kozak!


No i tu już może być ciężko. Niestety duża masa mięśniowa nie idzie w parze z wytrzymałością. Także ze swojej strony radzę na teście maksymalnie rozluźnić górę i starać się używać tylko nóg.
1

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6965 Napisanych postów 13836 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 253113
Dzięki dzięki

No jakoś to będzie. Byle bym się nie podpalił na starcie. No i żeby pogoda była, bo coś burze idą o.O

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1066 Napisanych postów 1685 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 40382
W głowie tego nie przegraj. Pamiętaj, że głowa puszcza pierwsza, potem reszta.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6965 Napisanych postów 13836 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 253113
Jak na razie przegrywam z siłami natury . Od rana było mega słońce, ani chmury. Zjadłem przedtreningowy, wstaję od stołu i zaczęło lać jak skurczybyk o.O. Czekam więc do wieczora na rozwój sytuacji.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11478 Napisanych postów 23359 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 753894
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1066 Napisanych postów 1685 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 40382
Trenażer to jakaś alternatywa zawsze, ale to już nie ten sam test.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6965 Napisanych postów 13836 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 253113
Ale Przemo co mam jeść? To normalny potreningowy będzie hehe.

Nie Damian, nie chcę na trenażerze. Chcę to w końcu zrobić jak należy na drodze. Jedyny plus, że wieczorem (o ile faktycznie przestanie lać) będzie mniejszy ruch na ulicy.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6965 Napisanych postów 13836 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 253113
29.07.19

Dziś ostatni dzień deload. Od środy lub czwartku ruszam z nowym planem.

Trening
Pull hipertrofia:

1. Ściąganie wąskiego uchwytu do klatki na wyciągu górnym - 12x45kg; 9x50kg; 7x55kg; 7x55kg
2. Wiosłowanie na hammerze chwytem neutralnym - 12x75kg; 9x80kg; 7x85kg; 5x90kg
3. Wiosłowanie sztangielką bokiem - 8x32kg; 8x32kg; 8x32kg; 8x32kg
4. Przenoszenie z linkami na wyciągu - 8x110kg; 8x110kg; 8x110kg; 8x110kg
5. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki podchwytem z przytrzymaniem - 8x45kg; 8x45kg; 8x45kg; 8x45kg
6. Kołyska - 4xMAX

Po treningu 15 min cardio.
Popołudni 1:45 h mocno szosa i testy FTP.


O siłowym nie ma co pisać, więc coś na temat treningu kolarskiego.
Generalnie nie jestem zadowolony z FTP . Wydawało mi się, że jest moc, ale na wydawaniu się skończyło

Najważniejsze wyniki:
Moc Max: 1389W - poprawione z 1283W (wynik sprzed 1,5 miesiąca)
Moc Peak 5s: 1300W - poprawione z 1228W (wynik sprzed 1,5 miesiąca)

No i najważniejsze z tego wszystkiego... Moc Peak 20min: 292W - poprawione z 285W, czyli całe 7W od początku kwietnia . Tak więc FTP z 271 poprawiłem na 277W. Szaleństwo . Ale przynajmniej jest nad czym pracować.


Dieta:
TRENING
1. Omlet z Allnutrition Peach in Jelly i nektarynką.
2. Indyk z batatami, oliwą z oliwek i warzywami.
3. Krem z brokuła z masłem migdałowym i indykiem. Orzechy włoskie.
4. Indyk z ryżem, oliwą z oliwek i warzywami.
TRENING KOLARSKI - intra banan; bezpośrednio po SFD WPC Protein Plus + SFD Iso Energy Plus.
5. Kasza manna z SFD WPC Protein Plus, płatkami miodowymi i borówkami.
6. Twaróg z masłem migdałowym i czekoladą.


Od dziś obcinam też białko do 160-170g licząc ze wszystkiego.





Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym i kolarskim
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
Allnutrition Cashew Butter - według braków w diecie
SFD WPC Protein Plus - według braków w diecie
SFD Iso Energy Plus - porcja po treningu kolarskim
SFD BCAA 2:1:1 Instant - 15g w czasie treningu siłowego i 15g po treningu kolarskim.
Allnutrition Whey Delicious - według braków w diecie.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016

FuckBaton