SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Blog / Pereziusz / Redukcja / podsumowanie str.23 ,54

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 49997

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082
Pokonać samego siebie !
Witam, na początku coś o sobie. Sportem zajmuje się intensywniej od około 2 lat. Wcześniej były styczności z siłką pamiętam jak przechodziłem cała pierwszą klasę gimnazjum, więc ze sportem styczność mam od bardzo długiego czasu, a tak na poważniej to coś od około 2 lat.
Przełomem był listopad 2005 a styczeń 2006 kiedy zdałem sobie sprawę że jest ze mną tragicznie i wyglądam katastroficznie :/ to samo z kondycją. Było ze mną naprawdę źle tłuszcz wylewał się ze wszystkich stron z każdej części ciała dla był to widok potworny i tragiczny, nie mogłem na siebie patrzeć, aż w końcu przełamałem się i powiedziałem tak dłużej być nie może i mniej więcej od tego czasu powoli sukcesywnie zbijam tłuszcz wzmacniam mięśnie poprawiam kondycję i wytrzymałość i osiągam swój cel.
Może takie małe porównanie co udało mi się osiągnąć w przeciągu tych 2 lat,
Listopad 2005 112 kg>67kg czystej masy> 45 smalcu :/
Marzec 2008 97kg>82kg czystej masy> 15 kg sadełka :P poziom BF coś około 18%
Cel ? Zejście poniżej 93 kg, Chce to osiągnąć poprzez trening HIIT, krótkie treningi na poszczególne partie ciała które chce rozbudować, treningi Sztuk Walki. Treningi będą krótkie intensywne 6 razy w tygodniu, niedziela wolna czas na regeneracje organizmu :P. Dodam fotki przed rozpoczęciem dziennika i po planowanym ukończeniu czyli 4 tygodniach, żeby porównać co udało się osiągnąć, i zdecydować co dalej.
Dieta? Takiej profesjonalnej wyliczonej co do jednego grama nie było, ale mniej więcej od pół roku zwracam uwagę na to co jem, dzięki czemu zauważyłem że efekty w ciągu ostatnich kilku miesięcy począwszy od września były znacznie szybsze. Tak więc wyliczyłem sobie zapotrzebowanie dzienne 1600-1800 kcal, myślę że to mi w zupełności wystarczy, dietą będzie raczej uboga w węglowodany ale na pewno ich nie zabraknie ;]
Pierwszy posiłek rano 5-6 zwykle to są 2 kromki z szynką jakaś herbata tyle,
2 Śniadanie 9-10 kanapka z serem białym i szynką
Obiad 13-15 tutaj nie mam wpływu ale mniej więcej ma on 500-600 kcal,
Podwieczorek zarazem ostatni posiłek 17-18 jakaś marchewka lub pomarańcza czasem banan
Tak więc tak będzie wyglądała moja piramida żywieniowa :P, wiem że amatorska raczej niż profesjonalnie ale wiem że wypełnię założenia w 100 %. Żadnych suplementów nie będzie, jedynie dla uzupełnienia diety omega 3 i vita-min plus z Olimpu.
Po co zakładam dziennik? Po to by jakoś to miało ręce i nogi móc się bardziej kontrolować i jeszcze bardziej wypełniać w pełni plan, coś co by mnie jeszcze bardziej motywowało, by móc wszystko na bieżąco kontrolować, coś czego mi brakowało :P
Do dyspozycji mam drążek 2 hantelki 2x10kg :P małą ławeczkę :] i worek treningowy :P
No to w sumie tyle jeśli chodzi o mnie poniżej daje moje wymiary fotki i plan ćwiczeń.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082
Wymiary:
Zdjęte rano na czczo :P
Pas 98
Klatka 118
Ramie 41
Przedramię 33
Udo 65
Łydka 44
Kark 41,5
Nadgarstek 18
WAGA 95,2 :/

Plan Treningowy:
HIIT-3 razy w tygodniu w formie biegania :P
SW – 2 razy w tygodniu
DMG – Dolne mięśnie grzbietu 2 razy w tygodniu
SMG – Szersze mięśnie Grzbietu 2 razy w tygodniu
Klatka – Mięsień piersiowy większy 2 razy w tygodniu

A teraz tak to będzie wyglądało:
DMG: bardziej to wygląda na streching ale mi pomaga ;]
- uginanie pleców stojąc do ziemi 3x20
- przyciąganie kolan leżąc do głowy 20
- uginanie pleców do ziemi z jedną nogą na krześle LS2x20 PS2x20
SMG:
- Drążek 25 podciągnięć
- Podciąganie sztangielki w opadzie LS3x20 PS3x20
- Uginanie pleców na krześle klęcząc z obciążeniem 3x40
Klatka:
- Pompki 100 2x30 2x20
- Rozpiętki 4x15
- Wyciskanie Sztangielek 3x20

Rozpiska:
Poniedziałek : SMG, HIIT
Wtorek: SW, DMG
Środa: Klatka, HIIT
Czwartek: SMG
Piątek: DMG, HIIT
Sobota: SW, Klatka
Niedziela: Regeneracja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082


klata luz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082


tyl luz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082


przod napiety :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082


tyl napiety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082


znow tyl ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082


przod napiety :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082


znow przod :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082


Łyda ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 49 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47895
Te 15 % to chyba tak 'a oko', bo m sie wydaje, ze duzo wiecej. Niestety, od razu widac brak diety. Kawal chlopa z Ciebie i moglbys osiagnac wiele wiecej i wygladac za***iscie, ale to bedzie wymagalo powaznego zwrcania uwagi na to co jesz...
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

trening

Następny temat

FBW-dodajcie jak możecie

Whey vit