SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Blade - Preworkout

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 152

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 12
co sądzicie o tej przedtreningówce? troche tania wiec nie wiem jak bedzie z jakoscią

preworkout hitec blade koszt teraz to 45/50zl


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2022-01-14 10:20:58
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6372 Napisanych postów 11047 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2156278
Ja używałem tego pre workout z Hi Tec, skład jest ok jak typowy pre workout. Pytanie czego oczekujesz, porcje produktu też dobrałbym do siebie tak żeby te 200-400mg kofeiny w porcji było, nie wiem jak reagujesz na kofeinę więc dlatego dałem taką rozbieżność, zawsze można zacząć od 200mg a jak coś to podbić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5126 Napisanych postów 69806 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715253
Produkt jest tak dobry jak jego skład w stosunku do ceny. Patrząc pod tym kątem, jak i pod kątem renomy firmy, to jest całkiem dobrze. Cena jest niska, a w składzie w zasadzie to co najważniejsze po kątem uzyskania efektu pompy mięśniowej, jak i pobudzenia. Fajnie jakby jednak było trochę więcej cytruliny, beta alaniny i argininy. Takie dwie porcje byłby idealne, ale wtedy wpadnie 400 miligramów kofeiny, co dla większości osób będzie zbyt dużo. Osobiście jestem zwolennikiem dobierania każdego składnika z osobna i stosowania sensownych ilości.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16649 Napisanych postów 128562 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1442563
cena normalna z tym ze ze 20-30 gram by trzeba brac, chyba że ktoś nie miał nigdy stycznosci z tym to moze ok 10 g by starczyło

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12860 Napisanych postów 18675 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 337945
domer
Produkt jest tak dobry jak jego skład w stosunku do ceny. Patrząc pod tym kątem, jak i pod kątem renomy firmy, to jest całkiem dobrze. Cena jest niska, a w składzie w zasadzie to co najważniejsze po kątem uzyskania efektu pompy mięśniowej, jak i pobudzenia. Fajnie jakby jednak było trochę więcej cytruliny, beta alaniny i argininy. Takie dwie porcje byłby idealne, ale wtedy wpadnie 400 miligramów kofeiny, co dla większości osób będzie zbyt dużo. Osobiście jestem zwolennikiem dobierania każdego składnika z osobna i stosowania sensownych ilości.


Tez wole sam miksować niż używać gotowców bo w nich zawsze coś nie gra do końca
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przedtreningówki HiTec

Water