SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bikini fitness - zalamka po zawodach i zapytanie

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2962

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 42 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3
Witam
Chce na poczatku zaznaczyc ze jestem totalnym laikiem i mozecie sie smiac do woli..cwiczylam pod okiem trenera i nie zaglebialam sie w chemiczne aspekty.
Pisze do Was bo macie wiedze i na pewno bedziecie wiedzieli co mi sie stalo nie chce popelnic tego samego bledu przy nastepnym starcie..
Mam 41 lat od 3 lat cwiczylam ostro , trzymalam diete i udalo mi sie wypracowac nawet niezla forme, na tyle dobra ze postanowilam wziac udzial w zawodach fitness dla emerytek
Wszystko szlo super , kiedy na tydzien przed zawodami dostalam plan odwadniajaco, solny itd. nie znam sie...
Wszystko zaczelo leciec i zanikac..tylek, ramiona Wpadlam w panike i sobie zapodlam proteiny,,, z sola ...tak wiem to teraz..
i dostalam jakiejs wysypki.
Pewnie teraz wszyscy padacie ze smiechu..tez sie posmieje jak sie dowiem co sobie narobilam.
Poszlam na te zawody z obwislym wszystkim i wysypka , zajelam kiepskie miejsce i teraz doluje.
Chcialabym tylko wiedziec dlaczego spadla mi tak drastycznie forma i co to za wysypka na moim ciele nadal siedzi.
Co mam teraz zrobic zeby to odbudowac.
Pisze tutaj coby nie wkurzyc mojego trenera moimi zwierzeniami... i ta sola
Pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 47 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1502