SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Biegi po schodach

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5368

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48329
hmm wiesz waga specjalnie nic niedaje
optycznie jak ty sie czujesz
ty najlepiej znasz swoje cialo jestes expertem w nim
jedne waza 50 kg przy twoim wzroscie i wygladaja ojej a inne waza i wiecej i bardzo dobrze wygladaja
pamietaj ze waga miesnia a tluszczu rozni sie troche miesien zawsze jest ciezszy
co do diety chyba przydalo by sie ja wpierw jakas ulozyc i stopniowo wprowadzac w zycie
ograniczyc spozywanie cukierkow hotdogow pizzy cocacoli i innych to tylka sa puste kalorie po ktorych brzusio rosnie raz na jakis czas mozna ale nie nonstop
hmm co jeszcze niewiem jak masz jakies ptyanie pytaj
mam nadzieje ze pomoge :0

==============================
Pozdrawiam was
"maly" termitek

" Zawsze pod wiatr, nigdy z górki ... "
www.napisy.any.pl  www.hub.any.pl 

... .. .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 30354
'niewiem co jesc mnie bardzo często łapie apetyt na tłuste rzeczy'

Jest to działanie estrogenu, czyli żeńskiego hormonu płciowego. Radzę Ci zacząć chodzić na siłkę, bo ćwiczenia siłowe pobudzają wydzielanie testosteronu (również u kobiet - w nadnerczach), a to z kolei może skompensować działanie estrogenu.

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ale wolałabym w domu cwiczyc
mam np.rower rehabilitacyjny i stopper(jest do d/u/p/y)
ale ile mam cwiczyc na rowerze?
pomóżcie mi
dzięki
papatki


fajnicha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48329
moze zamiast stepera uzyj schodow ;)
a na rowerku z 20 - 30 min codziennie powinno przyniesc jakies rezultaty
niezapomnij o podreperowaniu diety

==============================
Pozdrawiam was
"maly" termitek

" Zawsze pod wiatr, nigdy z górki ... "
www.napisy.any.pl  www.hub.any.pl 

... .. .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
a masz moze jakies przykłady diet?
albo co nie jesc a co jesc?
co powinnam zjesc po treningu rowerowym?
do szkoły bede chodzic na piechote z bratem
i wracac na piechote
póki taty nie ma zamiast autobusu:)
odpisz
dzięki nara

fajnicha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48329
hmm dokladnie niewiem co ci napisac
moze ty napisz albo spozac rozpiske co jadasz o ktorej godzinie w jakich ilosciach
bo prawda jest taka ze jak np. dam ci przykladowa diete siostry to napewno niezchodniesz tylko wrecz przeciwnie
najlepszym ekspertem w tycj sprawach jest Stassi ona mi pomagala dla niej ukladac
ale napisz co jadasz i jak a postaram ci sie jakos pomoc a jak ona powroci to dorzuci swoje uwagi i propozycje

==============================
Pozdrawiam was
"maly" termitek

" Zawsze pod wiatr, nigdy z górki ... "
www.napisy.any.pl  www.hub.any.pl 

... .. .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48329
p.s. jak mozesz wypelnij profil :)

==============================
Pozdrawiam was
"maly" termitek

" Zawsze pod wiatr, nigdy z górki ... "
www.napisy.any.pl  www.hub.any.pl 

... .. .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 30354
'ja mam problem z brzuchem i z udami
waze 58 przy wzroscie 164cm
uwazasz ze dobrze waze? '

Wagę masz OK. Na korekcję ud pomoże ci rowerek, ale i stepper może być właśnie do 'tylnej części ciała', jeśli chodząc będziesz miała ciężar ciała przesunięty do tyłu (wybijasz się w górę z pięt). Na brzuszek ćwicz metodą Arkadego:
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=14133&forum_id=104&t_orig=5758&forum_title=Fitness&M=Fałsz&S=Prawda
jest naprawdę skuteczna. No i czas ćwiczenia - im dłużej, tym lepiej. Początkowo cała spalana energia pochodzi z weglowodanów, dopiero potem włączają się tłuszcze. Przeważnie pierwsze 20-30 min jest na straty, jeśli chodzi o tłuszcz (bo kalorie lecą tak czy inaczej, tylko nie stąd, skąd potrzeba). 1godz non-stop to nie tyle samo, ale 2x więcej niż 2x po 1/2 godz jeśli chodzi o tłuszcz. Najlepiej zacznij od rowerka, potem bez odpoczynku przejdź do spięć brzucha. Po zakończeniu przez godzinę tylko mineralka.

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja tłuszczu

Następny temat

omlety..mniam

Fruzelina