SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bieganie na czczo

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9689

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2848 Napisanych postów 51031 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344044
dużo rzeczy jest mocno "przereklamowanych" jak między innymi katabolizm, czego nie rozumiem, nie wiem kto to wymyślił, największe mózgi od biochemii na świecie myślą inaczej, więc ja też.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2485 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 40634
Katabolizm jest potrzebny, ale większość osób czytając katabolizm widzi jak tracą 10kg mięsa po jednym bieganiu. Wale treningi na czczo i żyję, da radę tak budować mięcho, ale wedle teorii katabolizm już dawno powinien wszystko rozwalić łącznie z metabolizmem.
Dużo osób chciałoby na siłę obniżać kortyzol itd. do 0 poziomu, najlepiej wyciąć gruczoły, które za to odpowiadają Nie są bez powodu w organizmie.

Puenta jest taka. Bieganie na czczo z czystym sumieniem. Interwały na czczo już gorzej, ale tragedia też nie ma.

Zmieniony przez - Ludi_ w dniu 2011-09-13 23:22:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30760
Katabolizmem się zacznijcie przejmować jak będzie 100kg mięsa, a nie w momencie, gdy maciek jest większy niż klata

/pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 272
Jeśli nie jesteś na diecie nisko ww to możesz bez obaw biegać na czczo - w wątrobie i mięśniach jest zgromadzone dość glikogenu na zabezpieczenie potrzeb energetycznych na około 1h biegu. Organizm zaczyna rozkładać białka mięśni w ostateczności, kiedy nie może pozyskać energii z cukrów albo tłuszczy. Żeby do tego doprowadzić musiałbyś robić wielogodzinny bieg przy dość dużej intensywności.
Ze swojej strony polecam 30 - 45' biegu przy obciążeniu 50 - 55% VOmax przed śniadaniem. Taki bieg nie tylko poprawi apetyt przed posiłkiem ale i pomoże usunąć z mięśni resztki kwasu mlekowego (po delikatnym treningu aerobowym jego stężenie jest niższe niż przed treningiem). Pozdrawiam

vae victis

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49740 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
poranne aeroby jak najbardziej, ale "lajtowe", przed kawka i jazda, po prysznic, jajecznica z 8 jajek i można zbierać się do pracy, lubie robić aero rano, po nich jestem rozbudzony zarówno ciałem jak i umysłem, do tego jak wracam z pracy to wiem, że zrobię tylko 5x5 a potem już się będe opierniczał, ogólnie to się zastanawiam od jakiegoś czasu, czy nie wstawać np o 3 w nocy, iść do piwnicy i walić siłowy+aero, potem cały dzień wolny i nie trzeba myśleć "ku$#a jeszcze 6h w robocie, a potem ten zasarany trening" tylko "aaa jeszcze 6h i można iść się opie%#$lać/podymać z laskom/wybić z kumplami i walnąć browca z wieczora itd", no i jeszcze to, że po porannym treningu walimy wszystkie węgle na dany dzień a potem tylko białko i tłuszcz, chyba nie da rady się zalać

Zmieniony przez - desper0 w dniu 2011-09-15 16:17:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 486
mam podobny cykl ja desper0. rano 5g bcca, 30 minu rower, 30g izolat potem 75g płatki na wodzie. jak robiłem 20 min to mało schdziło tłuszczu. teraz troche ruszyło.
Co do węgi to sie nie zgadzam. Porcaj na cały dzień nie bedzie przerobiona na energię tylko nadmiar zostanie zmagazynowany - tłuszcz - tak jest zaprogramowane nasze ciało aby przetrwać zimnę, wytrzymac od upolowania jednego mamuta do drugiego. Osoabiście dodaję dobre węgle do wszystkich 4 pierwszych posiłków. Jeśli nie ma siłki to posiłek 5 i 6 bez wegli jak siłka to dokładam 100 g zaraz po treningu.
Pozdro.

Największa radość jest najwyzszą prawdą

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30760
Rinpocze, zależy ile tych węgli, ale zdecydowanie po treningu można wchłonąć ich najwięcej i płynie z tego wiele korzyści, a ryzyko zalania jest zerowe.

/pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49740 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
heh, najlepsze jest to, że dość często nad porannym bieganiem zastanawiają się grubasy z nadwagą 20kg, którzy dopiero zabierają się za jakikolwiek ruch. W takim wypadku nie ma to żadnego znaczenia, liczyć należy tylko bilans z całego dnia a nie zastanawiać się nad pojedynczą sesją treningową.
A jeśli chodzi o poranne bieganie na pustym brzuchu, to mnie do głowy przychodzi jedna rzecz. Całkiem możliwe, że organizm zacznie zabezpieczać na ten trening rezerwy energetyczne i efekt uzyskamy taki, że będzie odkładana jakaś tam warstwa tłuszczu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase do oceny

Następny temat

Brak efektow

sosy