SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Bieganie i brzuszki - wątpliwości

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1841

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275
Witam was ;)

Słowem wstępu : mam profesjonalnie ułożony plan przez instruktora na siłowni. Ćwiczę regularnie, 3 czasem 4 razy w tyg. Ćwiczyłem 2 miesiące od grudnia do lutego, a później od kwietnia do dziś.

Chciałbym się was poradzić w sprawie biegania w dni nietreningowe ze 2 razy w tygodniu.
Celem biegania jest na początku redukcja zbędnego tłuszczu (aby uwidocznić lepiej mięśnie), a później utrzymanie formy,kondycji.

Planuje biegać bez przerwy 25 min z prędkością 11km/h (na bieżni). Na początku oczywiście rozgrzewka i trochę rozciągania. Po 25 min biegu, przez 5 min regularnie zmniejszam prędkość dla uspokojenia organizmu. Zamierzam stopniowo zwiększać czas biegu, aż do 30-35 min.

Co wy o tym sądzicie ?

Jeszcze jedno pytanie mam odnośnie brzucha, chciałbym ćwiczyć go rano i wieczorem codziennie. Jest to za dużo, czy mogę go przetrenować (czy coś w tym stylu) ?
A6W odpada, ponieważ w dni treningowe ćwiczę brzuch na siłowni.

Pozdro






Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 60

Wzrost: 170

Cel treningowy: Ogólnorozwojowy

Staż treningowy na słowni: 3-4 miesiące

Uprawiane inne sporty: nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: Tak, wyselekcjonowane potrawy, dużo białka oraz pełnoziarnistych produktów

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 11362 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86637
60 kg? Jakie mięsnie?

Rób masę do 85 kg włącznie.

Jak już zredukujesz tłuszcz, zacznij masować i tak przez 3 lata.

Są lepsze rzeczy od aero, biegaj w terenie. Włącz interwały.

Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2011-05-14 12:23:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275
Trenuje cały czas, przecież to napisałem. Tłuszczu mam mało, ale da sie jeszcze mniej ;) Nie zależy mi na stracie masy, bo to raczej niewykonalne przy tak częstych treningach.

Czy ktoś może mi pomóc w tym czy forma biegania jaką teraz mam jest odpowiednia + odpowiedzieć odnośnie brzuszków
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
J/W jestem tego samego zdania chcesz naraz osiagnac wszystko tak sie nie da
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275
Przybieram na masie mięśniowej dzięki treningowi. Chce sie pozbyć tłuszczu z dolnej partii brzucha i tam odsłonić mięśnie. Bo póki co to mam 4-pak a nie 6-pak.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
BRZUCH ODSLANIA SIE PRZEZ DIETE A NIE KATOWANIE
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275
Nie no zgadzam się ;) Zatem raz dziennie brzuch mogę robić ? Czy mogę robić trening siłowy więcej niż 3x w tyg. ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
3 razy w tygodniu Masa NAJPIERW budujesz miesnie brzucha a pozniej je odslaniasz dieta JESLI MASZ TAKA POTRZEBE ja tam potrzebuje silnego miesnia nie widocznego np
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 11362 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86637
MASUJ DO SKUTKU. Potem się pobawisz w redukcje i odsłanianie brzucha. Niestety nie znasz absolutnych podstaw i dlatego nie rozumiesz, dlaczego masz sprzeczne cele.

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275
Słyszałem że jeśli mam trening podzielony na partie, można nawet codziennie trenować, bo się uruchamia inne partie mięśni. Trening mam ułożony tak :

1 dzień - klata,biceps
2 dzień - plecy,triceps
3 dzień - Barki,nogi

To jak w końcu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 11362 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86637
Źle, rób FBW. O splicie masz w linku wyżej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do oceny.

Następny temat

Trening do oceny - brak zakwasów