SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bieganie - problem

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1587

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 166
Biegam od 8 miesięcy z przerwą z powodu zimy. Teraz znów biegam od 3 miesięcy i mam problem. Nie biegam profesjonalnie co 2 dzień po 40 min wolnego biegu w mieście. Miesiąc temu po 1h biegu zaczeła mnie boleć zewnętrzna część stopy tak że jak próbowałem chodzić czułem silny ból coś jakby skurzcze bólu :P nie wiem jak to opisać ale przeszło po 2 tyg. Ostatnio znów to miałem ale w 2 stopie i słabsze. Wcześniej tak nie miałem
1)Czego to wina?
2)Czy kupno dobrych butów załatwi sprawe?
3)Czy lepiej jest biegać po twardej ulicy czy ścieżce?
4)Może polecicie jakieś dobre buty? ;p

Zmieniony przez - Scoop w dniu 2007-05-28 20:18:53
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 122 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1436
sam mówisz ze biegasz po miescie wiec pewnie biegasz po chodnikach co znaczy ''twarda nawierzchnia . czy kupno butów załatwi sprawe??? na- pewno nie od razu. generalnie przezuc sie na miekkie nawierzchnie (najlepszy las!!!) w moich new balancach przebiegałem wszystkie zawody w gimnazjów i liceum teraz musza przejsc na emeryture chyba bo sie podeszwa juz starła tez tak kiedys miałem jak biegałem po hali !!! znaczy podobnie po mnie bolały pięty . Generalnie samo przejdzie ale musisz zmienic teren na las! mozesz kupic tez jakąs masc rogrzewajaca i wcierac

Nie ma ludzi nie do zajechania....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 262
generalnie od butow takze sporo zalezy. biegac w trampkach to nie to samo jak NB :) takze ich uzywam. ale trasa i teren to podstawa. do biegania po powierzchni bitumicznej-asfalt potrzebujesz czegos na wzmocnienie stawow inaczej bada "pekac" powodujac bol. dolaczam sie do harpagana. las jest swietny tylko musisz uwazac w tym temacie. latwo tam skrecic kostke. wbrew pozorom trzeba troche doswiadczenia ale wierzymy ze sie uda i obejdzie sie bez kolopotow:) na poczatek moze daj sobie 2 dni luzu i odpocznij. kiedy mialem problem z kolanem tez tak zrobilem. zastosowalem glucosamine na wzmocnienie kolan i teraz jest wporzadku. pozdrawiam chev.

Wykreśl ze swojego słownika słowo problem i zastąp słowem WYZWANIE!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 587 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7110
Jakieś dobre buty z dobrą podeszwą. Jak zaczynałem biegać w halówkach za 20zł z reala to porobiły mi się odciski. A przed lasem to naprawdę porządnie kostki rozgrzej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 122 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1436
poprzednik prawidlowo zwrocil uwage na dobre rozgrzanie stawów skokowych . Jezeli nie bedziesz dobrze ich rozrzewal moze sie przydarzyc kłujacy ból . Generalnie nie zapominaj o porzadnej rozgrzewce. Stawy skokoy i kolanowy to podstawa choc o biodrowym tez nie wolno zapominac. W lesie jest miękko .
Ja zawsze biegam w tenisówkach i nie narzekam a to dzieki dobrej rozgrzewce.

Nie ma ludzi nie do zajechania....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 587 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7110
Wiesz skóry przed przetarciami nie rozgrzeje, a jak założę grubsze skarpety to może się tak nie poprzeciera ale spoci sie strasznie. Jak da rade to warto zainwestować w dobre buty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 1367 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15144
1)Czego to wina?

Wszystkiego po trochu. Nawiezchni. Zbyt szybkiego progresu
(przeskok z 40 do 60min)

2)Czy kupno dobrych butów załatwi sprawe?

Nie.

3)Czy lepiej jest biegać po twardej ulicy czy ścieżce?

A jak myslisz?!?

4)Może polecicie jakieś dobre buty? ;p

Patrz punkt 2.

Run Forrest, run!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Sprinterski

Następny temat

Klatka

Shaker