SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Biceps - potrzebuje pomocy !!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2769

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 261
ostanie tydodnie

4*10
4*10
4*10
i jeszcze sztangielką na modlitewniku 4*10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 457 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2504
biceps to technika, nie masz techniki to i nie masz przyrostów a co do 16 serii to spoko może być kto powiedział, ze nie tylko z odpowiednio mniejszymi ciężarami!

Ja wyp*****lam ciężary a Ty sam gryf
"Wygląd z tyłu masz taki jak byś od dziecinstwa był używany zamiast konia do orania ziemi."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 122 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2477
Troche kiepsko widać na tych gifach czy to jest robione np. z suplinacją nadgarstka oraz to ściąganie na bramie jest sztangą prostą czy łamaną
Proponowałbym zrobić następująco:
1. Uginanie ramion ze sztngą prostą szeroko podchwytem stojąc 12-10-8-6 (na szerokości barków)
2. Ściąganie z góry na bramie drążka łamanego leżąc (ze spinaniem) 4x12
W przypadku, gdy robiłeś modlitewnik sztangą prostą zamień w pierwszym ćwiczeniu sztangę prostą na łamaną, a w przypadku drugiego ćwiczenia drążek łamany na prosty.
Jeśli chodzi o to drugie ćwiczenie postaram się je tobie wytłumaczyć. Kładziesz się na ziemię plecami a głowę masz przy bramie. Uprzejmy człowiek podaje ci drążek. Ciężar nie powinien być zbyt duży, ponieważ wykonując ćwiczenie spinasz mięśnie cały czas same z siebie(tak jak np. napinasz mięsień podczas mieżenia łapy lub gdy go pokazujesz koledze ). Ruch powinien być wykonywany powoli (w każdą stronę ma trwać 2 sekundy). Tak mniej więcej to wygląda. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi
Można również zrobić następujący trening:
1. Uginanie ramion ze sztangą łamaną szeroko podchwytem stojąc 3x15 (na szerokości barków)
2. Uginanie ramion ze sztangą łamaną wąsko podchwytem stojąc 3x15
3. Uginanie ramion ze sztangielkami naprzemian podchwytem stojąc 3x10 (chwyt ani nie młotkowy anie nie z sulinacją, tak jakbyś trzymał sztangę prostą)
Oba treningi miałem i uwarzam je za bardzo dobre, ponieważ łapy akurat ładnie urosły. Kozak ze mnie co
POZDRO
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Naturalne wspomagacze ?

Następny temat

ZObaczcie czy to dobre??

Water