SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Biceps

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 661

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1038 Napisanych postów 6892 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 58852
Zrób sobie push pull, tam przetrenujesz biceps optymalnie, a nie jakieś cuda na kiju. Tak to mogą trenować prosy na wiaderkach saa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7815 Napisanych postów 107722 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1273049
Często jest tak że pierwsze ćwiczenie czy powtórzenia idą ciężej a to wynika ze słabej rozgrzewki danej partii mięśniowej, mięsień niedogrzany pracuje słabiej.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 860 Napisanych postów 4295 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 120159
Szymexx, przejmujesz się zbędnymi pierdołami. Ten plan co wkleiłeś to rozkład jak dla Arnolda, należałoby się zastanowić czy dajesz mu radę ale ok, jak Ci się dobrze ćwiczy nim to na zdrowie. Przetrenowanie będzie wtedy, jak nie będziesz w stanie zrobić założonej ilości powt w serii, dodawać ciężaru do treningu, jak nie będziesz mógł zasnąć, waga będzie lecieć itd. Na razie nie przejmuj się pierdołami tylko ćwicz. Jak dobrze Ci idzie, WIDZISZ progres (kilogramy na wadze i na sztandze) nic nie zmieniaj
1

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32624
co do bicepsów to widziałem ostatnio wypowiedź Mikulewicza, który przytaczał jakieś tam badania naukowe a propos mięśni z większą ilością włókien wolnokurczliwych, jak w bicepsie. ponoć dobrą metodą na ruszenie tej partii jest robienie bicepsa na każdej zaplanowanej sesji treningowej, ale tylko jedno ćwiczenie, 4 serie, przed rozpoczęciem właściwego treningu. w dniu, w którym normalnie wypada biceps nie wykonujemy tego. czyli np. jak przychodzimy na klatkę z tricepsem w danym dniu to ten dzień rozpoczynamy od jednego ćwiczenia na biceps.
ponoć działa wg niego

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 817 Wiek 157 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31731
wszystko zależy od intensywnosci,raz a dobrze albo 2 razy z czego drugi raz lżej ,bardziej ilzolować ...
Mógłbyś robić codziennie jak np ja podczas kontuzji nogi i strasznej nudy ,robiłem codziennie po 3 serie łap i nie narzekałem na nic :D .Nie ma bezmyślnego katowania oj nie ma....
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brzuch i nie tylko

Następny temat

Optymalny trening