SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Białko serwatkowe , dobre rozwiązanie ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 671

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25
Witajcie, mam 178 cm wzrostu i ważę ok.60/61 kg. Ćwiczę juz od paru miesięcy i o dziwo przy tak małej masie efekty są widoczne. Nie stosowałem wczenśniej żadnych odżywek czy suplementów, ani też diety, (staram się po prostu uważać na to co jem), od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem białka serwatkowego. Otóż moje pytanie jest następujące; czy po zażyciu owego białka, nie strace swojej cięzko zrobionej 'rzeźby' nie dostane oponki i czy mnie po prostu nie 'zaleje', jestem trochę zielony w tym temacie i nie chce podejmować pochopnych decyzji. Dodam na koniec ze na początek chcę zamówić 900 gram. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 83568
białko to kurczak w proszku, jak nie masz diety nie wiesz czy Ci brak białka w niej

dział odżywianie i ogarniaj podstawy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 257 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6764
Białko nie zalewa , węglowodany mogą. Białko w proszku wychodzi drożej od jedzenia a masz w nim ten sam zestaw aminokwasów. Ogarnij ogólne zasady odżywiania wszystko znajdziesz w dziale odżywianie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 6037 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 46147