SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Białko i gainer - jak dobzre połączyć ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 513

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 117
Witam, jak wyżej w temacie, zakupiłem 2x 3kg SFD Mass Activator oraz SFD WPC Protein Plus 750g i nie wiem jak to dobrze połączyć (dawkowanie). Planowałem w dni treningowe pić gainera około 12-14 godziny, bo 2 śniadanie jem w szkole około godziny 10, i dopiero obiad około 15-16, wiec jako uzupełnienie bo wtedy nie mam co jeść, potem następna porcja gainera jakoś 20 min przed treningiem. Na następny dzień ( czyli ten nie treningowy, ćwiczę 3 razy w tygodniu ) rano pić białko i porcja gainera jakoś w dniu jak nie będę miał jak zjeść, zapewne będzie to pomiędzy 12-14 tak jak pisałem wyżej. Jak ktoś się bardziej zna niech doradzi co i jak, dziękuje za odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3893 Napisanych postów 34915 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 254290
Liczysz makro i kcal? Wiesz czy masz braki a jeśli tak to jakie?

„bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy”

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WIE DIE."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 117
Tak dokładnie wszystkiego nie liczę, lecz naprawdę 5-6h przerwy w jedzeniu ( od drugiego śniadania do obiadu ) to dla mnie naprawdę wielka dziura, jestem ektomorfikiem, jem naprawdę dużo i często ale w ogóle nie mogę przytyć, więc... Wydaję mi się, że brakuje mi tych kcal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2229 Napisanych postów 13701 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 221914
Rhaami
Tak dokładnie wszystkiego nie liczę, lecz naprawdę 5-6h przerwy w jedzeniu ( od drugiego śniadania do obiadu ) to dla mnie naprawdę wielka dziura, jestem ektomorfikiem, jem naprawdę dużo i często ale w ogóle nie mogę przytyć, więc... Wydaję mi się, że brakuje mi tych kcal.

Podaj co wczoraj zjadles bo skoro nie mozesz przytyc to tu zapewne lezy problem...a skoro diety nie masz i nie liczysz macro to nie wiesz ile i czego Ci brakuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 117
kamilplnk
Rhaami
Tak dokładnie wszystkiego nie liczę, lecz naprawdę 5-6h przerwy w jedzeniu ( od drugiego śniadania do obiadu ) to dla mnie naprawdę wielka dziura, jestem ektomorfikiem, jem naprawdę dużo i często ale w ogóle nie mogę przytyć, więc... Wydaję mi się, że brakuje mi tych kcal.

Podaj co wczoraj zjadles bo skoro nie mozesz przytyc to tu zapewne lezy problem...a skoro diety nie masz i nie liczysz macro to nie wiesz ile i czego Ci brakuje

Hmm.. dobrze:
Śniadanie 7 rano: 2 jajka, płatki kukurydziane z mlekiem.
Drugie śniadanie około 10-11 nie pamiętam dokładnie: 4 kanapki z serem i piersią kurczaka.
Obiad około 15: spaghetti z sosem i do tego jadłem osobno udko z kurczaka.
Posiłek około 17-18: 350g serka wiejskiego, 2 kromki chleba z dżemem, grubo dżemu.
Pierwsza kolacja około 20: konserwa rybna śledziowa 175g do tego jedna kromka.
Druga kolacja około 22-23: jajecznica z 4 jajek, swoich nie kupnych więc małe takie one nie są i do tego kromka chleba.

Dokładnie w gramach niektórych rzeczy nie napisze bo nie wiem, podałem tylko te rzeczy z których znam wage z opakowań. Ale mało nie jem naprawdę wiec..


Zmieniony przez - Rhaami w dniu 2016-09-07 16:16:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2229 Napisanych postów 13701 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 221914
Rhaami
kamilplnk
Rhaami
Tak dokładnie wszystkiego nie liczę, lecz naprawdę 5-6h przerwy w jedzeniu ( od drugiego śniadania do obiadu ) to dla mnie naprawdę wielka dziura, jestem ektomorfikiem, jem naprawdę dużo i często ale w ogóle nie mogę przytyć, więc... Wydaję mi się, że brakuje mi tych kcal.

Podaj co wczoraj zjadles bo skoro nie mozesz przytyc to tu zapewne lezy problem...a skoro diety nie masz i nie liczysz macro to nie wiesz ile i czego Ci brakuje

Hmm.. dobrze:
Śniadanie 7 rano: 2 jajka, płatki kukurydziane z mlekiem.
Drugie śniadanie około 10-11 nie pamiętam dokładnie: 4 kanapki z serem i piersią kurczaka.
Obiad około 15: spaghetti z sosem i do tego jadłem osobno udko z kurczaka.
Posiłek około 17-18: 350g serka wiejskiego, 2 kromki chleba z dżemem, grubo dżemu.
Pierwsza kolacja około 20: konserwa rybna śledziowa 175g do tego jedna kromka.
Druga kolacja około 22-23: jajecznica z 4 jajek, swoich nie kupnych więc małe takie one nie są i do tego kromka chleba.

Dokładnie w gramach niektórych rzeczy nie napisze bo nie wiem, podałem tylko te rzeczy z których znam wage z opakowań. Ale mało nie jem naprawdę wiec..



Zmieniony przez - Rhaami w dniu 2016-09-07 16:16:14

To wcale nie jest duzo,brakuje wegli i rluszczy przedewszystkim...idz do dzialu odzywianie,poczytaj o ukladaniu diet i uloz jeszcze raz i wrzuc do poprawy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 117
A co sądzisz o tym jak brać te białko i gainer, patrząc się chociażby na ten jeden dzień i na to co zaproponowałem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 131 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3572
Jeśli zrewidujesz dietę i będziesz przekonany, że nie będziesz mógł dostarczyć odpowiedniej podaży białka/węgli/tłuszczy z konwencjonalnego jedzenia (brak czasu/za duża objętość jedzenia), to możesz to uzupełnić gainerem/bulkiem/odżywką białkową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8246 Napisanych postów 150121 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188034
gainera jak juz musisz to wrzuc sobie w okresie po treningowym TYLKO.
jak wystapia braki w ciagu dnia, to wtedy uzyj odzywki bialkowej+weglowodany z posilkow mniej przetworzonych jak chocby platki owsiane czy ugotowany ryz ktory mozesz zblendowac z odzywka bialkowa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowe sumplementy

Następny temat

Kreatyna po raz pierwszy

Fruzelina