SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Białko- czy to dobry pomysł w moim przypadku?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2612

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 512
witam ;)
na począdku chciałbym sie przedstawić i przywitac bo jestem tu "świeży" :D

więc jestem przedstawicielem płci męskiej :P, mam około 183cm wzrotu i 88 kg wagi. jesli chodzi o budowę ciała to myśle że mam cos z endo i mezomorfika :) ostatnimi czasy troche schudłem. swojego czasu ważyłem 98 kg ;/ po zrzuceniu 11 kilogramów sadła postanowiłem zmobilizować się i wznowić treningi (w zeszłym roku ćwiczyłem ponad miesiąc ale postanowiłem że najpierw wezme sie za chudnięcie).

moim celem jest oczywiście nabranie suchej masy mięśniowej i siły. za moment będzie gotowa dieta i pomyślałem żeby sobie zarzucić jakieś białko zamiast ostatniego posiłku w dniu, który wg moich wyliczeń musiał by być spożywany nie długo przed snem. i moje pytanie skłania sie do tego czy to dobry pomysł z tym białkiem z powodu jaką posiadam tendencje do łapania fatu? czy po jego spożyciu zamiast mięsni nie wpadnie tłuszcz?



pozdrawiam serdecznie i z góry dziekuje za odp ;)

Zmieniony przez - FirBlejd w dniu 2009-11-15 16:12:40
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 3142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42318
Ja bym zamiast bialka z prochu przed snem dal twarog badz jajka.
bialka dlugowchlanialne sa w nich zawarte wiec imo lepsze alternatywa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 446 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9148
Po białku? Białko przyspiesza metabolizm, więc tym bardziej nie złapiesz niepotrzebnego fatu.

Co wypijesz to wypocisz
Co Cię nie zabije to Cię wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 512
ale czy były by widoczne przyrosty po nim?
czy efekt byłby ten sam co po zjedzeniu tego twarogu?
czy lepiej zatrzymać $ i za jakieś 2 miechy kupić jabłczan i aminokwasy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 493 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6300
GLACA jajka na noc? raczej nie, ale twarog ta!:) acz nie wiem jak mozna suchy twarog wpieprzac - mozna sie udusic ja na noc zawsze wypijam porcyjke matrixa albo muscleteina zalezy czy mam ochote na smak truskawkowy czy czekoladowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 512
więc zainwestować w te białko? opłaca się? :)
czy odłożyć kase na później, i załóżmy że po sylwestrze kupić jakąś kreatyne itp?

Zmieniony przez - FirBlejd w dniu 2009-11-15 19:38:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 493 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6300
ale ty chyba sam nie wiesz o czym mowisz;> czy oplaca sie utrzymac diete? tak to podstawa, jak juz ta diete bedziesz trzymac to dobrze jest sie wspomóc jakas kreatyna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 512
nie pytam czy opłaca sie utrzymac diete... wiem że to podstawa :)
chce sie dowiedzieć czy kupić te białko i brać je wieczorem zamiast ostatniego posiłku, bądź też w innych porach (jesli tak to w jakich). czy to sie w ogóle opłaca, czy sama dieta wytarczy i będziet taki sam efekt jak z białkiem w prochu.

Zmieniony przez - FirBlejd w dniu 2009-11-15 21:31:48

Zmieniony przez - FirBlejd w dniu 2009-11-15 21:32:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 11766 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 64285
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 10282 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 52628
posiłek czysto białkowy na noc
jak juz sie nie da normalnego jedzienia to wtedy odzywka białkowa będzie ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 512
więc rozpisałem sobie "diete" o ile moża te moje wypociny tym nazwać :D
prosił bym o jakieś rady lub poprawki, jeśli na takowe zajdzie potrzeba :)

a zatem :

I-POSIŁEK 6:25
-2 łyżki stołowe serka waniliowego + 2 kromki chleba + herbata (lekko słodzona bądź gorzka)

II-POSIŁEK 9:40 (w szkole)
-2 kanapki (4 kromki chleba) + np. kiełbasa żywiecka

III-POSIŁEK 11:40
-podobnie jak II posiłek

IV-POSIŁEK 14:40 / 15:20 -zależne od godziny powrotu ze szkoły
-obiad, zazwyczaj jadam drób, udo kurczaka, skrzydełko, pierś (gotowane lub smażone) + makaron bądź ziemiaki

V-POSIŁEK 17:00
-mieszanka ryżu, jabłka, marchwi



TRENING od około 18 przez 2h



VI-POSIŁEK 20:00 / 20:30
-ryż + ryba wędzona + suszone śliwki

VII-POSIŁEK około 21:30
-jakaś odżywka białkowa


to wszystko, prosił bym o opnie oraz jakieś korekty jeśli są potrzebne (a są na pewno :D)


pozdrawiam :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

II cykl na masę - BSN No Xplode + Olimp Monohydrat 1250

Następny temat

Carnivor - białko wołowe

Fitmeal