SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Białko, a lekkaatletyka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1068

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 317
Jeżeli zależy mi na tym aby w ogóle nie rozbudować mieśni (trenuję lekkoatletykę), to czy jeśli jestem na diecie, powinna ona również składać się z pełnego białka i warzyw, bo mówicie, że to podstawa każdej diety z tego co tu czytam. ;->

` d ą ż ą c d o i d e a ł u

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 999 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13912
tak

jak bilans kaloryczny będzie na zero to masa nie wzrośnie



Zmieniony przez - coolkill w dniu 2007-10-16 17:38:55

Niezbędne minimum to dać z siebie maximum

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 317
a co zrobić aby był zerowy?:-%

` d ą ż ą c d o i d e a ł u

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 3517 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21015
wyliczyć

sra ta ta ta ta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 317
Czy do tego bilansu potrzebne jest, podstawowe zapotrzebowanie kalorycznie (BMR) czy dzienne zapotrzebowanie?

` d ą ż ą c d o i d e a ł u

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47359 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
obydwa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 248 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3160
Witam
Bez obaw, jeśli zajmujesz się lekkoatletyką poważnie, to masa mięśniowa się nie zwiększy, szczególnie kiedy Twój trening siłowy (o ile taki jest ) nie jest ukierunkowany na taką cechę układu mięśniowego jak właśnie masa. Spożywanie pełnego białka (jak to ładnie napisałeś) oraz warzyw dotyczy zawodników wszystkich dyscyplin sportowych

Pozdrawiam

Piotr Folęga
Kulturystyka.pl

Pozdrawiam

Piotr Folęga
kULTURYSTYKA.PL

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytania na temat odchudzania

Następny temat

Dieta redukcyjna-Ocena

WPC