SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bezsennosc - przetrenowanie?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 968

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 47
Cześć!

Jestem bardzo początkującym sportowcem bo zacząłem trenować z masą własnego ciała w lutym, i po około półtora - dwóch miesiącach zaczęły się pojawiać u mnie problemy z bezsennością. Czuję pobudzenie w godzinach wieczornych, pomimo że trening robiłem nawet o 13 w południe... Zasypiam dopiero o 3 w nocy.
Czytałem że może to być przetrenowanie układu nerwowego. Faktycznie, potrafiłem ćwiczyć 5 razy w tygodniu dosyć intensywnie, aż do momentu w którym nie zaczęły się problemy. Więc postawiłem na zmniejszenie intensywności i obciążeń treningowych, co nic nie dało. Potem zarzuciłem w ogóle treningi siłowe żeby przez tydzień ciało odpoczęło i zacząłem biegać, co nie zrobiło różnicy. Generalnie każdy trening powoduje u mnie problemy ze snem. Gdy nie trenuje - nie ma problemu! Zauwazylem ze uspokajająco na mnie działa ibuprofen... chyba lepsze to niż wypicie małpki przed snem. Jeżeli w ciągu dnia nie trenuję, tylko stawiam na aktywny wypoczynek - też śpię bardzo dobrze.
Biorę ZMA, ashwagandę... Diety sobie nie wyliczam.. Oczywiscie staram sie zeby byla zdroworozsądkowa. Sama utrata wagi nie jest problemem, bo odkąd trenuję straciłem kilka kilogramów, zyskałem trochę na sile i zeszło mi 4 cm z talii. Nie pije alkoholu, nie pale.

Ktoś spotkał się z czymś takim i ma rozwiązanie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący