SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bcaa,proszę o poradę.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 396

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 188 dni Przeczytanych tematów 146
Witam,chciałbym się dowiedzieć jakie brać proporcje przed i po treningu,posiadam Bcaa o takich parametrach.Dodam że jestem na redukcji i ważę 70 kg.

Na porcję(1 porcja 10g)
L-glutamina 5000 mg
L-leucyna 2500 mg
L-izoleucyna 1250 mg
L-walina 1250 mg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14896 Napisanych postów 12175 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 246053
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16860 Napisanych postów 19235 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 984763
Tak jak kolega napisał, nie widzę powodów byś miał mieć specjalne proporcje. Najczęściej stosuje się zasadę 1-1.2g na każde 10kg masy ciała.

Stronger Athlete
www.strongerathlete.pl
FB: facebook.com/StrongerAthlete
IG: the_strongerathlete

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 188 dni Przeczytanych tematów 146
Jest napisane 1 porcja Rano po przebudzeniu ,a druga po treningu,a ja często widze że ludzie pisza jedna przed i druga po treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16860 Napisanych postów 19235 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 984763
Wystarczy przed treningiem porcja.

Stronger Athlete
www.strongerathlete.pl
FB: facebook.com/StrongerAthlete
IG: the_strongerathlete

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 8840 Napisanych postów 46317 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 364879
Wystarczy porcja BCAA przed treningiem. Zamiast rozbijać na 3 porcje o różnych porach dnia to lepiej zbić te porcje w jedną i dać jedną solidną przed treningiem

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17516 Napisanych postów 16679 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 340081
przed i/lub w trakcie treningu - porcja 1g na 10kg masy ciała (bcaa a nie produktu), nie ma co cudów wysuzkiwać w stosowaniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 188 dni Przeczytanych tematów 146
Czyli ile miałbym liczyć na 70kg masy ciała z tej proporcji która podałem,ile sypac gram produktu ?.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1156 Napisanych postów 2443 Wiek 34 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 34602
na kalkulatorze musisz bo to ułamki wyjda

jedyne co stoi miedzy Toba ,a Twoim celem , TO TE BZDURY , ktore sobie mowisz , ze nie dasz rady

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4363 Napisanych postów 65934 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693019
Aminokwasy rozgałęzione najlepiej sprawdzają się w okolicy treningu siłowego, czy wytrzymałościowego. Wtedy, kiedy nasze mięśnie narażone są na wysiłek i mikrourazy. Z tego też względu warto dać porcję około 20 minut przed treningiem i drugą w czasie jego trwania, popijając z butelką wody przed cały trening. Minimalna zalecana ilość to 1 gram na 10 kilogramów masy ciała w porcji. Polecam poczytać więcej na ten temat w artykule przedstawionym poniżej:

https://potreningu.pl/articles/6123/jak-prawidlowo-stosowac-bcaa 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8892 Napisanych postów 152256 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1199041
Kiedy i jak dawkować BCAA?
Pamiętacie, jak pisaliśmy o podziale aminokwasów ze względu na zawartość leucyny? Przypominając, posiadamy na rynku aminokwasy o zawartości leucyny 2:1:1, 4:1:1 i 8:1:1. Jeżeli planujemy wykorzystać aminokwasy przed treningiem lub w trakcie jego trwania, powinniśmy wybrać produkt typu 2:1:1 lub 4:1:1. Jest to optymalna konfiguracja aminokwasów, która doskonale wspomagać będzie mięśnie podczas wysiłku.

Z kolei 8:1:1 bardziej przyda się po treningu, ze względu na dużą zawartość leucyny, która to pozwoli na podniesienie możliwości anabolicznych, co doskonale wpisze się w okres po treningu.

Przyglądając się dawkom, powinniśmy tutaj wykorzystać minimum 10 g aminokwasów na porcję. Oznacza to, że dobrze by było przyjąć zarówno 10 g przed treningiem, jak i 10 g w trakcie jego trwania. A po treningu można wykorzystać dodatkowo 5 g w celu podniesienia anabolizmu i przyspieszenia regeneracji. Dawka minimalna to 10 g w dzień treningowy. W dni wolne od treningu siłowego nie stosujemy aminokwasów rozgałęzionych.

Polecamy również: BCAA - dawkowanie, działanie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co jest grane? Witaminy

nutlove nowy