SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bardzo złe samopoczucie, podwyższone ciśnienie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4680

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 50244
Długo się zastanawiałem gdzie napisać temat, bo nie bardzo mogę znaleźć przyczynę tego stanu. Otóż mniej więcej od piątku czuję się źle. Rano strasznie boli mnie głowa, mam podwyższone ciśnienie dość wyraźnie. Przy okazji chce mi się rzygać i nie mogę za bardzo spożyć posiłków. Śniadanie wchodzi jeszcze jako tako. Do tego pojawiają się bóle wątroby. Nie wiem co to może oznaczać. Wyeliminowałbym raczej przetrenowanie bo trenuję 4 tydzień po tygodniowej przerwie. Aktualnie używam takie odżywki jak białka Nitro Tech i Elite Whey do uzupełnienia diety, Universal Uni-liver, który biorę do pracy i łykam do posiłków gdzie jest mało białka. Do tego jabłko rano i po treningu w dni treningowe, w nietreningowe rano. Przed treningiem Nitrox, a ostatnio NOX Pump od Doriana. Wszystko to uzupełnianie Omega-3 i witaminami Daily Formula. Aha, przed treningiem jeszcze Dymatize Dyma-Burn lub Jet Fuel. Wczoraj nie czułem się też za dobrze i nie zrobiłem treningu nóg, bo myślałem, że zejdę. Zawsze na treningu jest mi gorąco, a wczoraj jak się pociłem to było mi przeraźliwie zimno. Czy to może powodować jakiś składnik suplementacji?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 11766 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 64285
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2843 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19071
odstaw jet-fuela, ja mialem tak samo, myslalem ze "zejde" po tym. Solidne ******lniecie cisnienia na banie, chodzilem roztrzesiony, serce kolatalo, ogolnie masakra.
pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9159 Napisanych postów 153099 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1202733
j/w tez sie czulem tak po jetfuel.

A tak w ogole to za duzo chyba bierzesz tych "dodatkow".

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 419 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11345
no fakt jak przeczytalem ile tego wszystkiego bierzesz to szok na poczatku jak czytalem to myslalem ze to od noxa bo koles tez kiedys cos wspominal ze mial tak. ale jak przeczytalem o jetfuel ze bierzesz to bylo jasne ja wzialem probke z forum jak dostalem 3 kapsle to na silowni nie bylo dobrze podobne objawy jak ty mialem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 11365 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 86754
Za dużo ćpasz, odstaw przede wszystkim spalacze i dopalacze przedtreningowe. Później dodajesz POJEDYNCZO dane środki i sprawdzasz reakcję (NIE MIESZAJ NOX-PUMP ze spalaczami! .) Spalaczy nie polecam przed treningiem ani w kompozycji ze stackami. Jak połączyłem spalacz oparty o duże dawki koffy/efki - ze XS to też nieciekawie się czułem. Sam spalacz bez dodatków nie powodował żadnych problemów.

Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2008-08-13 11:10:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 50244
To ze stackami i spalaczami rzeczywiście racja. Wcześniej zjadłem bardzo dużo Jet Fuela i nic się takiego nie działo. Natomiast po raz pierwszy próbuję Dyma Burn. Ale to przecież lajtowy środek. Po Dorianie czułem się też dobrze, a to złe samopoczucie złapało mnie nagle koło piatku. I tak utrzymuje się do dziś. Popołudniami jest znacznie lepiej, ale dziś znów nie czuję się dobrze. Byłem u lekarza to nie wie od czego. Taki cap.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 11365 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 86754
Bo chodzi o interakcje. Z "lightowych" rzeczy w pewnych kombinacjach wychodzi bomba (kto kiedykolwiek mieszał szampana z dowolnym alkoholem ten wie ). To samo co dotyczy leków, niestety może mieszać również przy łączeniu subst. pobudzających itd.

Recepta jest jak pisałem - odstawiasz wszystko i ... stosujesz pojedynczo.



Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2008-08-13 15:44:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126387
...tym bardziej, ze czasami tak naprawde nie do końca wiadomo co jest w niektorych stakach- choćby ten Doriana na dobra sprawę nie powinien dzialac tak jak działa
podobnie było z xs, dodają więc coś co może jeszcze potegować fatalne samopoczucie po połaczeniu ze spalaczami- nawet tymi uważanymi za laitowe....ale niestety -takie czasy, robimy za kroliki doświadczalne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 50244
Odstawiłem wszystkie odżywki. Zrobiłem badania. Testy wątrobowe dały złe wyniki. Podwyższone ALAT i SPAT. Podwyższone także wyniki średniej objętości płytki krwi. Co to znaczy dowiem się u lekarza. Na razie na urlopie jest. Samopoczucie generalnie troszkę lepsze. Boli tylko głowa.
I dzisiejszy trening się nie odbył. Nie mam w ogóle siły. Sztanga 40 kg na ławce dziś to za dużo;/ Nie wiem co się dzieje.
Zmieniony przez - Martainn w dniu 2008-08-14 11:28:33

Zmieniony przez - Martainn w dniu 2008-08-14 12:19:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 50244
Winowajca znaleziony. Dyma Burn Extreme sam spowodował bardzo złe samopoczucie i długi ból wątroby. Mocny ból. Trzeba sprzedać.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

E-BOL vs T-BOL

Następny temat

białko+kreatyna prosze pomozcie

Fitmeal