SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bardzo szybki metabolizm a przybranie masy - dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2173

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Płeć

M

Cel

Wzrost masy

Waga

58

Wzrost

182

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

4,3% - 2,5kg

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

w sumie 20km rowerem i ~6h spacerowania w pracy 5 dniy w tyg. Na rowerze startuję o godzinie 22 w pracy jestem na 22:25. Przerwe mam o 1 i 3:30. o 6:30 kończę i wracam. Sypiam między 13-20.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Jazda rowerem 5 razy w tygodniu 20km teraz zaczynam trening na siłowni i sprzet którym dysponuję to ten na siłownie

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Obfita w weglowodany i białka - przytost masy rzedu 3 kilo ale rzeźba jak i siła o wiele lepsza, teraz dieta w sumie taka sama tylko ze przez codzienna jazde rowerem i chodzenie w rpacy masa spadła

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Donry, lekkie skrzywienie kregosłupa w odcinku szyjnym i lędzwiowym

Stosowana lub planowana suplementacja

Stosowałem kreatyne + środek który powodował szybsze jej wchłanianie, aktualnie nic - czekam na rekomendacje.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36
Witam!
Od dziecka byłem "szczupły", już wtedy robili mi badania i okazało się że mam bardzo szybki metabolizm.
W wieku 18 lat poszedłem na siłownie, 5 posiłków dziennie mięsa makarony i generalnie obfita dieta.
Po roku ćwiczeń była znaczna różnica w sile i w rzeźbie ale przytyłem zaledwie 3 kilo.
Wtedy niestety musiałem przestać ćwiczyć. Teraz mam lat 23, niedawno ponowiłem badanie sam z siebie.
Mam metabolizm 12 letniego dziecka czyli generalnie szybki,i jakoś około 2% tłuszczy w organizmie. Badano mnie i nie wynika to z żadnej choroby schorzenia ani nic takiego a jest anormalne.
Aktualnie dojeżdżam rowerem do pracy 10 km i oczywiście 10 wracam, w pracy nie tyle pracuje fizycznie co dość sporo "spaceruje". Nawyki żywieniowe mi zostały więc wciąż jem 5 posiłków dziennie, głównie białka i węglowodany a i między nimi coś skubnę, mimo to waga drastycznie spadła.
Teraz zamierzam wrócić na siłownie bo gdy ćwiczyłem całe ciało czułem się zdecydowanie lepiej. Stąd moja prośba o pomoc względem diety i ewentualnych suplementów.

Moje dane:
Wiek - 23
Wzrost - 182
Waga - 58
Ćwiczyłem przez rok, potem 4 letnia przerwa ale wciąż byłem aktywny(biegałem 10km dziennie, pływałem kilkanaście długości basenu, grałem w piłkę) od roku 5 dni w tygodni pokonuje 20 km na rowerze i jakieś 5-6 godzin chodzę w pracy. Teraz chcę znowu zacząć ćwiczyć.

Co jem: o godzinie 7-8 bułki z serem , czasem płatki z mlekiem, parówki nadziewane serem, generalnie coś co nie schodzi dużo czasu na przygotowaniu a jest dość treściwe. Na godzinę 12-13 robię obiad. Tutaj już różnie - część z kurczaka, jakaś zapiekana wołowina, gulaszem czasem zupa, naleśniki, placki ziemniaczane - sam sobie gotuje więc menu jest w sumie trochę ograniczone. Z makaronem albo z ziemniakami. Godzina 19-20 kolacja - zazwyczaj gotuje więcej obiadu żeby zostawało mi na kolacje. Potem jem o godzinie 1 i 3:30 gdyż pracuję na nocną zmianę i tak mam przerwy. W pracy najczęściej zdarza mi się jeść makaron z różnego rodzaju sosami i mięsem z piersi z kurczaka bądź też ziemniaki z pulpetami albo gołąbkami.

Mam nadzieje że dacie mi jakieś wskazówki co zmienić by trening który zaczynam przyniósł jakiekolwiek efekty względem masy.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4363 Napisanych postów 65934 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693019
Wrzuć rozpiskę diety jako zrzut ekranu z dziennika żywieniowego potreningu.pl

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 107 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1267
Jesteś naprawdę szczupły. Według mnie powinieneś ograniczyć jazdne na rowerze i bieganie do minimum. Też mam bardzo szybki metabolizm . Zacząłem ćwiczyć z wagą 55kg a teraz to 70. Jem cały czas co tobie też radze .:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36
Nie wiem o jaką rozpiskę chodzi?

Z ograniczeniem może być ciężko - do pracy średnio o inny dojazd.
Autobus mam 15 minut szybkim krokiem od domu a jedzie on godzinę - rowerem jadę 25-30 min.
W pracy też nie "biegam" tylko tak jak napisałem bardziej spaceruję - no i tego tez niestety nie zmienię bo po prostu tego wymaga moja praca.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36
domer - próbowałem wykupić wasz plan i dietę jednak problemem jest fakt iż system narzuca mi wybór sylwetki... a nie ma takiej która by do mnie pasowała... wybrałem po prostu średnią czyli 20% ale wtedy wyskoczyło mi ze mam spalić 4 kg tłuszczy a to brak szans a i plan będzie przekłamany. Jak się domyślam chodziło ci o zrzut ekranu z tego właśnie wykupionego już planu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3430 Napisanych postów 8469 Wiek 45 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 407864
to co jesz na codzień wstaw według instrukcji z linka
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 



Zmieniony przez - deja vu w dniu 2015-10-13 11:40:29

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 956 Napisanych postów 11327 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 190654
Suplementy nie musisz kupować jedynie możliwe wpc by mieć w potreningowym shake . Zrzut wrzuć według instrukcji jak kolega wyżej a plan zwykł FBW z działu trening dla początkujących .
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36
Wielkie dzięki za podpowiedz. Zgodnie z instrukcją dodałem wszystko co jadłem wczoraj.

ps: oczywiście nie jem 2 posiłków o 13, ten drugi powinien być o 20






Zmieniony przez - ggracz92 w dniu 2015-10-13 12:28:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4363 Napisanych postów 65934 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693019
ggracz92
domer - próbowałem wykupić wasz plan i dietę jednak problemem jest fakt iż system narzuca mi wybór sylwetki... a nie ma takiej która by do mnie pasowała... wybrałem po prostu średnią czyli 20% ale wtedy wyskoczyło mi ze mam spalić 4 kg tłuszczy a to brak szans a i plan będzie przekłamany. Jak się domyślam chodziło ci o zrzut ekranu z tego właśnie wykupionego już planu?


Nie zwracaj na to uwagi. Te sylwetki nie mają znaczenia. Skonsultuj wszystko z dietetykiem.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4363 Napisanych postów 65934 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693019
Wyżej przedstawiona rozpiska jest tragiczna. W zasadzie wszystko do zmiany. Aż nie wiem od czego zacząć. Przede wszystkim zmniejsz ilość białka i bazuj na ogólnych zaleceniach w doborze produktów.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36
Wykupiłem plan + dietę przynajmniej na ten 1 miesiąc treningów.
Temat w takim wypadku uznaję za nadający się do zamknięcia.


Zmieniony przez - ggracz92 w dniu 2015-10-13 13:43:15
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

problem z tłuszczem

Następny temat

Redukcja (posiłek po treningowy,czas)

Dzem