SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BRZUCH

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2144

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 0



Taki mialam brzuch dopoki sie nie "zapuscilam".
Przybralo mi sie troche na brzuchu i zaczelam krecic hula hop wiec wszystko przeszlo na dolna czesc. Mialabym znowu taki brzuch gdyby nie odstajaca dolna cz.brzucha czyli tluszcz.
2x w tyg tancze intensywnie po 2godz.
do tego 2/3 razy w tyg zaczynam biegac po 35min
odnosnie biegania --> podczas biegu spalam tluszcz, ale miesni nie rozbudowuje?
Oraz mysle czy jakies brzuszki robic, bo z tego co czytalam to poprzez brzuszki nie spala sie tluszczu lecz rozbudowuje miesnie.
Wiec myslalam, zeby najpierw spalic tluscz, a potem zaczac jakies brzuszki robic tylko takie, zeby nie odstawal brzuch.
Moge liczyc na jakies rady?

ps. jesli byl taki temat to przepraszam. jestem nowa, a chcialabym konkretne odpowiedzi na moj problem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8503
Od hula hop tłuszcz nie przemieszcza się na dół ;)
Tłuszczu nie pali się miejscowo, Twój wpływ na to skąd schodzi najpierw jest w zasadzie zerowy.
Przy ujemnym bilansie kalorycznym budowanie masy mięśniowej jest mocno ograniczone. Wystarczająco mocno, byś sobie tym głowy nie zawracała.
Ćwiczenia miejscowe - na mięśnie brzucha, na nogi - faktycznie nie spalą Ci tam tłuszczu. Ale jeśli tłuszczu za wiele nie masz, to takie ćwiczenia wymodelują Ci sylwetkę. Więc ćwicz. Przyrostem mięśni się nie przejmuj, bo musiałabyś dłuuuuugo i regularnie ćwiczyć by to zauważyć. Więc mogą być same plusy.

I na koniec: dlaczego się boisz mięśni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1039 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15123
miesniami sie nie przejmuj - kobiety maja mocno ograniczona ta funkcje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 871 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3223
cześc ja bym proponował zacząć od obliczenia Twojego zapotrzebowania kalorycznego i wtedy ułożyć dietkę z ujemnym bilansem kalorycznym to tu/:

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

http://www.sfd.pl/ZAPOTRZEBOWANIE_KCAL_-_WZORY_LINKI-t192621.html

a jak już obliczysz wszystko i ułożysz dietke to aerobowy trening ja polecam to:

http://www.sfd.pl/Trening_Interwałowy_HIIT_-t268582.html

ja to stosuję jest super!! rób minimum 4 razy w tyg to krótki trening bardzo intensywny, jest lepszy od biegania np godzine bo krótki czas treningu redukuje Katabolizm czyli spalanie mięśni

a trening brzucha powinnaś zacząć odrazu bo jak póżniej zaczniesz to gorzej:):)

ćwiczenia na brzuch:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/brzuch.asp

P.S. BOSSKIE ZDJĘCIE!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MASÓWKA NA OCENE !- PILNE

Następny temat

czy to dobry pomysl?

sosy