SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BIOGENIX ULTRA WHEY 0 g WEGLI???

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1810

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62881
Witam

Zauwazyliscie ze Ultra Whey BX ma 0 g weglowodanow w 100g? Biogenix odpisal mi, ze nie jest to blad na etykiecie, tylko rzeczywiscie ta odzywka nie zawiera wegli, ciekawa sprawa...

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1953 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8808
poprostu wypalili cały węgiel w procesie produkcji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 728 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
nie mozliwe whey nie moze byc bez ww ,cfm vitala ma 0,5g .Odpisal bx jakim efektem produkcji koncentratu im sie to udalo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23109 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 106471
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 386 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13231
powiedzcie mi jakim to cudem, skoro w 100 gramach mamy 78 gram bialka, 4 tluszczu i ponoc 0 wegli???
a wiec pozostaje nam 18 GRAM WITAMIN, MINERALOW, I WYPELNIACZY!!!
SPRAWDZCIE SOBIE NA PRZYKLADZIE LACMY, (PODAJA TAM SZCZEGOLOWY SKLAD) JAK WYGLADAJA PRAWDZIWE PROPORCJE.

ostatnio jak probowalem udowodnic, ze firmy robia maly walek z podawaniem ilosci laktozy to art. zostal skasowany

jak mowil Zagloba, bo cztery sa dzialania w arytmetyce
mnozyc dochodow firm odzywkowych nie musicie ...
dzielic sie z nimi swoimi pieniedzmi nie potrzebujecie
dodawac sami potraficie
a odiac sobie nie pozwalajcie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 5807 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40905
mmarcin zacznij art jeszcze raz... nikt /Ci go nie skasuje...

Willhelm

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 386 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13231
ok. willhelm, wkleje


zaciekawily mnie ostatnio odzywki wpc, przegladalem ich sklad (ze strony atlety) i cos mi sie nie zgadza, podam przyklady:
1 actwita w 100 gramaach
bialko 71.8
weg. 4.2
tl. 7
lacznie 83 gramy na 100 produktu, a co z pozostalymi 17 gramami?
2 bx
b 78
w 0
t 5.6
lacznie 84.6 na 100
3 hi tec
b 77.1
w 4.1
t 5.1
lacznie 86.3 na 100
4 olimp
b 77
w 4.2
t 2.5
lacznie 83.7 na 100

nie bede wklejal wszystkich odzywek, wybralem kilka pierwszych w kolejnosci alfabetycznej, pozostale maja zblizone sklady

ja rozumiem , ze dodaje sie witaminy mineraly itp. ale to sa przeciez bardzo male ilosci, jest oczywiscie woda, ALE NIE W ILOSCI OK. 15 GRAM NA 100.
czy przypadkiem nie jest tak ze celowo zaniza sie ilosc laktozy i tluszczu?


naprzyklad LACMA podaje wszystko szczegolowo (info ze strony producenta)
Białko Laktoza Tłuszcz Popiół Wilgotność
Koncentrat białek serwatkowych
80% bia 80 lak 5 tl 5 pop 3 wilg 5

???????????
przyznaj SOG'a




qazar
Wysłana - 7 kwiecień 2005 11:17 Moderuj wypowiedź
--------------------------------------------------------------------------------
wiec masz odpowiedz ta maszdodatki (wit,slodziki,cukier,mieszanki emzymatyczne),popiol,wode ,prosye
przyznaj SOG'a specjaliście




mmaarcin
Wysłana - 7 kwiecień 2005 11:48 Moderuj wypowiedź
--------------------------------------------------------------------------------
czyzby?
popatrz taka lacma podaje dokladny sklad
bialko 80 gram
laktoza 5 gram
tluszcz 5 gram
popiul 3 gramy
wilgot. 5 gramy
zostaje nam nie rozliczone tylko 2 gramy

a np olimp
bialko 77 gram
wegle 4.2
tluszcz 2.5
przyjmijmy,ze jest popiul 3 gramy
wilgotnosc na pewno nie wiecej jak 5, no 6gram

jezeli dodamy te wartosci to nam wyjdzie ok. 92 %
nikt mi nie powie ze naturalne wpc ma od 8 do 10 gramow witamin mineralow i innych ******l! (przyklad lacmy)

tak jak pisalem wczesniej, ciekawi mnie czy wartosci laktozy i tluszczu nie sa tak naprawde zanizane. (dla osoby ktora spozywa takie wpc nie ma to naprawde znaczenia, natomiast, wydaje mi sie ze informacje powinny byc rzetelne).

jak mowil Zagloba, bo cztery sa dzialania w arytmetyce
mnozyc dochodow firm odzywkowych nie musicie ...
dzielic sie z nimi swoimi pieniedzmi nie potrzebujecie
dodawac sami potraficie
a odiac sobie nie pozwalajcie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49424
ciekawe ... nawet własnie cfm ma 0,5 ...
ciekaw jestem jak to uzasadnią ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23109 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 106471
moze im źle nalepki wydrukowało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ronin ZASŁUŻONY
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1666 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12622
ściema

członek.mafia.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62881
BX sie poprawil i dostalem taka odpowiedz:

GORAL masz rację,sprawdzaliśmy w dokumentach oraz w ostatnich badaniach produktu.
Ilość węglowodanów w 100g Wheya to 4,3 g .Najgorsze jest to,że do drukarni poszły dobre informacje tam po wyświetleniu cromalinów jeszcze raz pierwowzór był sprawdzany przez korektora . Błąd powstał w drukarni i umknął uwadze kilku osób weryfikujacych etykiety . Dostaliśmy informacje,że etykiety idą do poprawki.
Dziękujemy za zwrócenie uwagi.

Bx


Czyli wszystko sie wyjasnilo - sprawa nie aktualna.

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aragina +Ornityna -Wyniki badan

Następny temat

Kreta , nitrobolon , trec mass XXL 4000g + 200 tab. tauryny

Fruzelina