SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BIAŁKO SERWATKOWE !?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1089

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 538


Co sądzicie o Białku serwatkowym, sprzedawanym na allegro. Warto kupić ?, są jakieś efekty ?.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=21160927

Może ktoś jusz to miał, i poda swoją opinie.
Zgóry dzięki

http://bukmacher24.bee.pl - codzienne typy i aktualizacja

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2802 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16632
Syf

Podaruj dzieciakom coś od siebie http://www.pajacyk.pl/ <--------- just do it !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 444 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7315
Shit Shit Shit Shit Shit Shit Shit Shit Shit big shit nie warto

"The future is built day by day"

Czytelnik w dziale suplementacja :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 4102 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 37701
a ja sie zwami niezgodze bo te bialko oplaca sie brac zwlaszcza jak sie chce zostac zapasnikiem sumo bo po tym bialku pujdzie masa tluszczowa tak dogóry ze w miesiąc bdziesz wazyl 10kg więcej ino to będzie sam tluszcz

CHIQUITAS DE LOS SANTOS

na redukcji nowy płyn Pur pomoże Ci wygrać w walce z tłuszczem

Nie masa a estetyka sie liczy !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1753 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20297
Ja bralem bialko z allegro,jak masz szybka przemiane materii to nie zalejesz sie tluszczem. Uzyskalem bardzo dobre efekty w 4 miechy stosowania ale nie wiem czy od tego. Z 75 na klate na 100.
Kumpel teraz kupil te bialko identyczne opakowanie i smakowalo jak mleko w proszku, wzial na ekspertyze, a tam jest rzeczywiscie 84 procent bialka,
moje bylo slone. Ostatnio 2 tygodnie cwicze na sucho i 6 kg sily uroslo.
Ale jakbym mial teraz wybierac to wybralbym bialko z sfd. Nara

Trening czyni rzemieslnika, MISTRZEM to sie trzeba urodzic
http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=82912 <-- Taka ciekawostka
Tutaj sa moje fotki do oceny:
http://www.sfd.pl/temat233849

http://www.sfd.pl/temat286418/  WEJDZ ZOSTAW WPIS OD SIEBIE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47485 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
No właśnie jat tez nie wiem kupiłem takie białko 5kg za 20 zł i sprubowałem to 2 razy i juz nie chce jest nie dobre goszkie :( i lezy to w szafie i nie wiem czy zacząc to jeść czy nie bo wszyscy mówią ze to nic nie daje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 538
gdzie ty za 20 pln kupiles 5 kg

http://bukmacher24.bee.pl - codzienne typy i aktualizacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Konflikt supli

Następny temat

BCAA

Fruzelina