SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BCAA + kreatyna

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2087

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16
Witam, jestem zielony w tym temacie i chciałbym się Was poradzić. Trenuję piłkę nożną amatorsko, troszkę biegam i 2-3 razy w tygodniu siłownia. Dostałem opakowanie creatyny (creatine ph-x 210 kaps) i chcę jeszcze kupić BCAA, zastanawiam się nad hi tec powder albo Ostrovit - Extra Pure.
1. Które bcaa mi daradzacie
2. Jak połączyć bcaa i kreatyne
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12029 Napisanych postów 160405 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234281
wystarczy zerknac na cykl glukozowo alaninowy o ktorym juz dzisiaj gdzies pisalem, i masz odp dlaczego akurat bcaa (3 aminokwasy) bardziej nadaja sie, przed lub w trakcie, niz po treningu, gdyz po treningu potrzeba juz pelnej gamy amin, a nie tylko 3 rozgalezionych

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 472 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3143
trec g-force albo turbo jet kreatyna przed i po treningu w dni nie treningowe na noc bcaa rano w dni nie treningowe, a w treningowe przed i po treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 472 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3143
a jak masz takie do wyboru to lepiej z hi teca weź.
...
Napisał(a)