SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BCAA + KRETA

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2934

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 226 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5753
Witam, uzywajac wyszukiwarki na haslo ''jak dawkowac bcaa'' nie znalazlem zadnej konkretnej odpowiedzi.

Kreatyne biore juz od jakiegos czasu i jest u mnie jako stala suplementacja. Waze dobre 82kg. Dawkuje w DT 10g przed treningiem jak i 10g w dnt na czaczo. Jakies lepsze propozycje? Treningi sa intensywne.

Planuje dokupic BCAA zaczynajac chociazby od BCAA XTRA. Jak najlepiej dawkowac? Pozdrawiam

Trzeba cos robic

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 226 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5753
Dodatkowo mam jedno wazne dla mnie pytanie... Jakie kolwiek sumplementy na poprawe jakosci snu??

Trzeba cos robic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 4469 Napisanych postów 42995 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 344682
Witaj,


1. Sposoby dawkowania kreatyny:
1) Suplementacja stała:
5g dziennie o dowolnej porze dnia
Lub tylko około treningowo, czyli 5g przed treningiem oraz 5g po treningu.

2) Suplementacja cykliczna (6-12 tygodni) :
DT: 5g przed + 5g po treningu
DNT: 5g o dowolnej porze dnia

3) Suplementacja z fazą nasycenia (do 6tygodni) :
Pierwsze 5-7 dni 20-30g podzielone na porcje po 5g.
Kolejne dni po 3-5g.


12. Dawkowanie BCAA:

Przynajmniej 1g czystego BCAA (nie produktu) na każde 10kg masy ciała. Przed lub/i w trakcie treningu siłowego


A jeśli chodzi o poprawę jakości snu to trzeba by się zainteresować tzw higieną snu. Określić czego oczekujesz, jakie są problemy.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 226 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5753
georgu
Witaj,


1. Sposoby dawkowania kreatyny:
1) Suplementacja stała:
5g dziennie o dowolnej porze dnia
Lub tylko około treningowo, czyli 5g przed treningiem oraz 5g po treningu.

2) Suplementacja cykliczna (6-12 tygodni) :
DT: 5g przed + 5g po treningu
DNT: 5g o dowolnej porze dnia

3) Suplementacja z fazą nasycenia (do 6tygodni) :
Pierwsze 5-7 dni 20-30g podzielone na porcje po 5g.
Kolejne dni po 3-5g.


12. Dawkowanie BCAA:

Przynajmniej 1g czystego BCAA (nie produktu) na każde 10kg masy ciała. Przed lub/i w trakcie treningu siłowego


A jeśli chodzi o poprawę jakości snu to trzeba by się zainteresować tzw higieną snu. Określić czego oczekujesz, jakie są problemy.



KRETA - Czyli jako stala suplementacje moge dac 5g przed i 5g po ale tylko w DT, tak??

BCAA - Napisales lub/i mam to rozumiec, ze moge wypic przed jak i w trakcie treningu czyli dawke 2x, czy dawke podzielona z calosci?

Co do snu to zwrocilem uwage, ze jak pospie dajmy na to te 7h to nie czuje sie w dzien jak i pod koniec najlepiej. Dodatkowo jest slabszy apetyt. Jak pospie 8-9h to wtedy jest super. Niestety nie zawsze da rade wpasc 8/9h. Zauwazylem tez, ze po przebudzeniu nie ma szans na to by polozyc sie dalej w kime i dalej pospac. Jest to naprawde rzadkie u mnie...

btw, dzieki georgu ;)

Trzeba cos robic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 7636 Napisanych postów 69184 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 916734
SZKOKS
Witam, uzywajac wyszukiwarki na haslo ''jak dawkowac bcaa'' nie znalazlem zadnej konkretnej odpowiedzi.



Sprawdzać trzeba nową stronę główną forum a w szczególności zakładkę artykułów , masz tutaj wszystko w tym arcie
http://www.sfd.pl/art/Suplementy/BCAA_jak_stosować,_aby_skutecznie_wspomagać_wysiłek_fizyczny_-a90.html
+ podstawy
http://potreningu.pl/articles/3701/bcaa--kiedy-i-dla-kogo 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10106 Napisanych postów 116449 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1378904
co do snu jak masz niedobory to mozesz spróbować zma, gaby.
http://www.sfd.pl/sklep/SFD_ZMA_g-opis33780.html
http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_GABA-opis36008.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 472 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3143
GABA to lipa i nie działa ZMA też słabe zarzuć sobie SLEEPER z TRECA tam przynajmniej jest pare dobrych składników, a co do kreatyny to daj sobie spokój z fazą nasycenia szkoda marnować kreatyny wystarczy 5 g dziennie bez żadnych cyklów.



Zmieniony przez - bartek229 w dniu 2017-05-04 12:20:13

Zmieniony przez - bartek229 w dniu 2017-05-04 12:21:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 226 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5753
Banan
SZKOKS
Witam, uzywajac wyszukiwarki na haslo ''jak dawkowac bcaa'' nie znalazlem zadnej konkretnej odpowiedzi.



Sprawdzać trzeba nową stronę główną forum a w szczególności zakładkę artykułów , masz tutaj wszystko w tym arcie
http://www.sfd.pl/art/Suplementy/BCAA_jak_stosować,_aby_skutecznie_wspomagać_wysiłek_fizyczny_-a90.html
+ podstawy
http://potreningu.pl/articles/3701/bcaa--kiedy-i-dla-kogo


Zapoznam sie, dzieki


bartek229
GABA to lipa i nie działa ZMA też słabe zarzuć sobie SLEEPER z TRECA tam przynajmniej jest pare dobrych składników, a co do kreatyny to daj sobie spokój z fazą nasycenia szkoda marnować kreatyny wystarczy 5 g dziennie bez żadnych cyklów.





Zmieniony przez - bartek229 w dniu 2017-05-04 12:20:13

Zmieniony przez - bartek229 w dniu 2017-05-04 12:21:36


Obadam tego sleepera, a co do krety to ja mam na stalej suplementacji. Dla mnie slowo cykl przy kreatynie jawnie nie pasuje :). Cykle to mozna na koksach robic.

Zmieniony przez - SZKOKS w dniu 5/8/2017 9:13:29 PM

Trzeba cos robic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 226 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5753
Chlopacy chcialbym na czasie sprobowac sobie zastosowac odzywke bialkowa zaraz po treningu. Wiadomo, ze bedzie to rowniez dzialalo jako uzupelnienie diety. Podobno zaraz po treningu dobrym wyjsciem jest chociazby bialko serwatkowe ze wzgledu na szybkie wchloniecie sie do organizmu. Z jednego artykulu PT wyczytalem, ze bialko jest lepszym rozwiazaniem. Choc bialko i wegle rowniez, gdyz z obydwoch czerpiemy korzysci. Bialko lakto free. Udanej nocki :)

Trzeba cos robic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 226 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5753
Temat bialka mozna pominac, jedynie opinie jak ktos ma cos sensownego.

Juz jakis czas temu zainteresowalem sie owa odzywka i znowu na nia natrafilem

MHP
IsoPrime 100% Beef (25g protein, 0 fat, 0 cholesterol, 0 sugar, 0 lactose and 0gluten)

Bardzo interesujace :) Jest tez cos na temat wysokiej zawartosci BCAA i w sumie tyle bo jakos szczegolow nie dali to teraz nie wiem czy jakbym mial to szamac to wtedy darowac sobie BCAA czy normalnie bede mogl tez szamac?


+ Szamal ktos Cre 5 Energy rowniez od MHP ? Zawiera (creatine monohydrate, creatine-HCl, Creatine MagnaPower (as magnesium creatine chelate), creatine alpha-ketogluterate and creatine alpha-amino butyrate). Nie duzo mi to mowi lecz warto stestowac czy to tylko takie pierdu pierdu i juz lepiej siegnac po jakies CM3 ?


Zmieniony przez - SZKOKS w dniu 5/8/2017 10:29:56 PM

Trzeba cos robic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 226 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5753
Oprocz odnosnie bialka i krety/cm3 to na jakim etapie najlepiej stosowac boostery hormonow? Z czym to sie je w ogle bo jak przeczytalem chociazby opisy jakis dwoch przypadkowo wybranych to normalnie jakbym czytal na temat koksow choc wiem, ze to suple <lol> to samo na temat boosterow tlenku NO. Do teraz wyczytalem, ze dobre na pompe, wspomaga koncentracje czy chociazby sila i co z tym dalej? to mozna szamac jako stala suplementacje czy jest to juz taki stack, ktory wpada raz na jakis czas (cos jak ''cykl''...)

Trzeba cos robic

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mesomorph 2017

Następny temat

SFD WPC PROTEIN PLUS - czy warto? + smaki

Masa