SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Błonnik w tabletkach redukcja do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13919

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 109 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
Czas coś zrobić ze sobą po ostatnim zatraceniu głowy:) spasłem się bowiem przeraźliwie od ost. wakacji:) Uwielbiam jeść(w cale nie słodycze!) i objadać się:) Wiem że błonnik na to pomaga. Co myślicie o 1 tabletce kilka min przed głównymi posiłkami? I jaki najlepiej kupić(tani...)? Oto moja dieta którą planuje wprowadzić w życie jak tylko dostane wypłatę (czyli za ok 2 dni):

I *Po przebudzeniu: otręby pszenne(ze 4 łyżki stołowe)zalane wodą czasem z kawałkiem pomarańcza/jakiegoś owocu

II *Po 3h: twaróg chudy lub ze 3 jajka gotowane/smażone(na oliwie lub bez)/wędlina

III *Po 3h: (i tu mam problem bo nie wiem co wymyślić...)tabletka błonnika i po 20 min:
makrela wędzona/kawałek mięsa z kury(może być wędzona?np noga) lub innego zwiarzaka / jajecznica lub gotowane jajka (3-4 z czego połowa z żółtkiem)

IV *Po 3h: tableta błonnika:) i po 20min pierś z kurczaka/ryba/jakieś inne męsko gotowane lub smażona na oliwie + brokuły/kalafior/sporadycznie ryż/ coś w tym warzywnym klimacie

V *Po 3h: Śledzie / makrela wędzona / kawałek mięsa

TRENING(ze2h po jedzeniu) : mieszkam na poddaszu wiec wbieganie po schodach:)/jak się zrobi cieplej to bieganie/ćwiczenia siłowe / aeroby w domu. Aeroby codziennie oprócz niedzieli a siłowe co 2 dzień

VI *Po treningu/3h od ost. jedzenia:): Tuńczyk w wodzie czy sosie własnym.

"/" - oznacza lub.

W ciągu dnia popijam pu erh i staram się zjeść kilka orzechów czy słonecznik(ale głownie orzechy włoskie)ale boje się ze będę jadł za dużo tłuszczy.
Pozdrawiam i proszę o ocenę, poprawki i odpowiedz jaki błonnik kupić,czy moze być wedzona noga z kury i reszte ktore zamieściłem:).
Pozdrawiam!

Ps:Powinienem dorzucić coś na ochronę wątroby?trochę mnie pobolewa bo nie oszczędzałem się z alk...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 4616 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 53303
Suplementacja błonnikiem nie jest tutaj kluczowym elementem. Najpierw sprawa treningu, czy trening na siłowni jest możliwy? Bez podstawowych informacji(ankiety) ciężko jest coś doradzać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2931 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24391
czesc

skoro zdecydowales sie (?) na low-carb -posilki komponuj na bazie-
wartosciowe bialko + zdrowe tluszcze + duzo warzyw
wegle w posilkach okolotreningowych

dlaczego prawie w ogole u Ciebie nie widze warzyw?
to swietne zrodlo blonnika! po co tabletki-staraj sie naturalnie uzupelniac niedobor

poza tym-czy wiesz ile jesz? kalorie, makroskladniki.. zgrywa sie to z zapotrzebowaniem kalorycznym?

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
jesli nie wiesz ile-oblicz

alkohol radze odstawic duzo kalorii, wzmaga apetyt, w nadmiarze szkodzi na redukcji- nie tolerujemy
przestaw sie na wode (even. z octem jablkowym )

heh wedzona noga z kury- wedzone produkty nie sa zdrowe, zamien na gotowane, duszone najlepiej

i co z aktywnoscia? dom?
pamietaj o witaminach, mineralach, omega-3..

pzdr

----> www.pajacyk.pl <----

na weekendach mnie NIE MA!

::]]}|{{[[:: a44 - electro glide in blue

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 109 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
co 2 dzien bede w domu trenować hantlami(mam 2x10)klatka, barki, biceps,triceps, kaptur-do tego brzuszki,pompki. w sobotę powinienem miec w domu atlas wiec plecy bede robił na atlasie(czy da sie robic tez hantlami?)
To nie wystarczy jako siłownia? musze kupowac karnety? no chyba nie...?
co masz na mysli pisząc ankieta?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 109 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
ok wywale wędzone i dodam troche warzyw(jednego posiłku coś jeszcze dorzucic?-do ktorego?tego przed treningiem?) A co do aktywnosci no to cóz...studiuje...rano do skzoły(na nogach jakies 20 min) potem ze szkoły. nie usmiecha mi sie biegac zimą wiec wybieram wbieganie po schodach i aeroby w domu typu brzuszki. za mało? 1 w tyg WF
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2931 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24391
przed i po treningu do posilkow mozesz dorzucic weglowodany, np. kasza/ryz/makaron
nie wiem, czy tunczyk to dobry pomysl na kolacje
moze kombinacja tuna + twarog?

jakie w ogole masz proporcje makroskladnikow i kalorie? (bialko, wegle, tluszcze)
pzdr

----> www.pajacyk.pl <----

na weekendach mnie NIE MA!

::]]}|{{[[:: a44 - electro glide in blue

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 109 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
dlaczego tuniczyk t nie dobre rozwiazanie? wydawało mi sie ze potrzebuje budulca miesni a nim jest białko. tunczyk ma go 20g zdaje sie a to max jaki przyswoje przed senm jak znalazł czy nie?:)
Kolejne pytanie. własnie a propo unczyka + twaróg jako 2 posiłek moze byc taka kombinacja? w sensie rano:
*trening aerobowy
* otreby na wodzie
*150g+tynczyk100g
*mieso(200g) z jakimis wazywami(150g)(no włąśnie problem jest z kalafiorem i warzywami strączkowymi wiec jakie mam jesc?bo mrozone to chyba bez sensu...)
orzechy(20g) miedzy jedzeniem
*jajecznica(4jajka z czego 2 z zółtkiem)+pomidor(150g)
Trening siłowy
*Tuńczyk (no albo ten tunczyk z twarogiem chudym-prosze o jakies uzasadnienie dlaczego nie sam tunczyk.)
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 109 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
proporcje...proporcji nie układałem wedłóg wzoru. kiedys juz byłem na low-carb i CKD wiec na oko pamietam ile czego jadłem śrdnio mam zjesc jakies 2500kcal ale nie daje rady bo w brzuchu sie nie miesci:) ogolnie to ja uwazamz e to CKD a nie low carb jem bowiem 30w 2,2 białka no i reszte w tłuszczu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 728 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2931 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24391
* otreby na wodzie
*150g+tynczyk100g

dlaczego tyle bialka az? a zrodla zdrowych tluszczow?

*mieso(200g) z jakimis wazywami(150g)(no włąśnie problem jest z kalafiorem i warzywami strączkowymi wiec jakie mam jesc?bo mrozone to chyba bez sensu...)
mrozone ok jak rowniez kapustne gotowane/surowe np. pekinska (tania teraz), ze straczkowymi jak groch, fasolka bez przesady

*jajecznica (4jajka z czego 2 z zółtkiem)+pomidor(150g)

mozesz dorzuc nieco wegli przed silowym

Trening siłowy
*Tuńczyk (no albo ten tunczyk z twarogiem chudym-prosze o jakies uzasadnienie dlaczego nie sam tunczyk.)

chodzi jedynie o to, ze tunczyk to zrodlo szybkoprzyswajalnego bialka
bedzie dobry jako posilek potreningowy wlasnie ze wzgledu na przyswajalnosc
ale nalezy pamietac o noncym katabolizmie miesni
w tym celu zwykle polecane jest spozywanie na noc zrodel bialka wolnoprzyswajalnego, jak np. kazeiny z twarogu
ewentualnie bialko szybciejprzyswajalne + oliwa -tluszcz opoznia wchlanianie (troszke sie to kloci, gdyz po treningu tluszczu unikamy)

pzdr

----> www.pajacyk.pl <----

na weekendach mnie NIE MA!

::]]}|{{[[:: a44 - electro glide in blue

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 109 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
Qazar waze 97! wiec jest masakra:) z tym ze obtłuszczony mam głównie korpus.
oto to co zjem jutro:
rano 40min AEROBY

I otręby pszenne(50g)
orzechy włoskie(30g)


II pierś z kurczaka(200g)
brukselka(150g)
oliwa z oliwek(10g)(nie wiem czego uzyc innego do przyzmazeniapiersi-smalec?bo oliwa z oliwek sie utlenia...(?))


III twaróg chudy(200g)
oliwa z oliwek(10g)


IV jajecznica(240g)
masło(10g)
orzechy włoskie(30g)

TRENING SIŁOWY

V Makrela (200g)

Moje zapotrzebowanie(dieta CKD) B175 T146 WW29 (2124kcal)
Zrealizowane w diecie B173 T125 WW23 (1905kcal)

OK?
Nie przeszkadza mi mało kalorii jesli bedzie trzeba to postaram sie nadrobic orzechami włoskimi tłuszcz i kcal. Moze kupie tran.
Co jesli bede miał troche mnie tłuszczu zawsze? ciezko mi sie z tym tłuszczem wyrobic...a co do białka..moze mniej?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka próśb

Następny temat

chleb razowy

Fruzelina