SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból przez kreatyne??

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1579

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 637
dzięki za porady, zobaczymy jeszce tydzień , może przejdzie ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9159 Napisanych postów 153099 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1202737
watpie, ze to od kreatyny...
moze to skurcz?

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 637
zastanawiam sie także że może źle dawkuje??
DT
rano 5g kreatyny na czczo
przed treningiem 10g CP

DNT
tylko 5g rano
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 7150 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 84652
dobrze

"Chęci i cierpliwość to wielbłądy, które mogą
Cię przewieźć przez każdą pustynię"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 416
5g rano 5g przed treningiem i 5g po treningu tak polecam bedzie lepiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 416
dnt 5g rano i 5g wieczorem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2081 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 21606
dawkujesz ok :) jak odrzucisz cp to dawkuj mono tak :
DNT rano 5 g mono
DT rano 5 g + przed tren 5g i bedzie ok :)

Bez Farmaceutyki Nie Ma Co Liczyć Na Wyniki .

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy po braniu odzywek i piciu alkoholu sa jakies skutki???

Następny temat

Kreatynka podczas choroby

Fitmeal