SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból przedramie-biceps

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3083

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2
Od miesiąca zacząłem intensywnie trenować MT, po treningach w pon, wtorek już środa-czwartek pojawia się ból między przedramieniem a bicepsem, tak jak łokieć tylko że po drugiej stronie..
Ból jest taki, że po treningu przez ok. godzinę rękami nie mogę ruszyć bo tak boli.. Co to może być? boli dlatego, że jestem początkujący i tam jakieś włókna pękają i muszą się przyzwyczaić? czy może jakaś odżywka pomoże?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 657 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3125
Wg. mnie żadna odżywka nie pomoże, powinieneś iść do lekarza.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 6151 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 64148
moze to zakwasy zwykle?
czasami mam podobnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1210 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 48553
Napisz ten post w dziale "zdrowie"
I jak bol nie ustanie to lepiej idz do lekarza, nic Ci nie da tego co konsultacja ze specjalista :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 657 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3125
Wydaje mi się, że to od nagłego, intensywnego treningu. Czasami miawam takie coś, otóż po treningu jak wyprostuje mocno rękę to w łokciu przeskakują mi jakieś kości, jakby miała się ręka wyłamać.

Zmieniony przez - Czehu w dniu 2009-01-24 17:41:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący