SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból kości promieniowej

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8318

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 228 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9206
Jak w temacie.
Pojawia się w ostatniej fazie ruchu podczas uginania ramion ze sztangą stojąc (prawie pod sam koniec podnoszenia, kiedy łokcie są prawie maksymalnie zgięte). Przy młotkach z hantlami ból jest dużo mniejszy. Co robić??
I jakby co to spodziewajcie sie sogów
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10874 Napisanych postów 49732 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
A w jakich okolicznosciach po raz pierwszy poczules ten ból?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 228 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9206
Juz dawno, ale teraz maiłem długą przewe od siłowni.
jakiś 1 tyg temu podczas pomiaru maxa dla 10 powt. do HST znowu to odczułem. Ból jest tępy, średnio silny, nie umiemozliwia cwiczenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 314 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2526
na prostej sztandze?

"-Co robisz w sylwestra?"
"-Klatę i biceps."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 228 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9206
Na prostej - tak.
Na lekko łamanej - mniej.
Młotki z hantlami - najmniej, ale jednak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2038 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 31063
a porządną rozgrzewke to robisz chociaz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 228 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9206
Porządna rozgrzewka to podstawa.
Szególnie w HST
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 314 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2526
jak widzisz chodzi o ulozenie dłoni:
Na prostej - tak.-ulozone plasko
Na lekko łamanej - mniej. pod lekkim katem i juz inaczej
Młotki z hantlami - najmniej, ale jednak. młotki chwyt neutralny (pionowo) bol pozostaje tylko po poprzednich cwiczeniach.

wiesz. mozesz zmienic technike unoszenia na sztandze prostej. ciezar oprzyj na podstawie kciuka(miedzy kciukiem a wskazującym) dlonie ulozą Ci sie pod skosem a ból będzie mniejszy.
zmien tez sztangę na jak najkrotszą.
1

"-Co robisz w sylwestra?"
"-Klatę i biceps."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 228 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9206
Dzis mam trening, wiec spróbuje tak jak mówisz. THX.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126370
jaka jest szerokośc uchwtu bo to zasadniza sprawa?
jesli bierzesz za szeroko to takie bóle moga sie łatwo pojawiać- spróbuj nawet odrobine węzszgo uchwytu niz szerokośc twoich barków.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 51
Witam,
od niedawna mam ten sam problem, boli mnie kość promieniowa mniej więcej w połowie długości. Najpierw bolała prawa ręka, teraz również doszedł do tego wyczuwalny, aczkolwiek nie przeszkadzający ból w lewej ręce. Pierwszy raz poczułem go podczas ćwiczenia sztangą bicepsa w standardowym chwycie. Myślałem, że to wina gryfu więc dla odciążenia kupiłem gryf łamany - ból mniejszy, jednak dalej wyczuwalny. Przy trenowaniu hantlami w uchwycie młotkowym bólu nie czuć do czasu odłożenia hantla, wtedy czuć jednosekundowe ukłucie. Aktualnie jestem w środku suplementacji i nie chciałbym ryzykować całkowicie ze ćwiczeń, więc moje pytanie brzmi - jakim trening obciąża tę kość (mięśnie?) - trening bicepsa czy przedramienia? W jaki sposób mogę sobię poradzić z tym bólem? Pozdrawiam, Krzysztof.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening dla mnie?

Następny temat

Trening masowy do poprawy

sosy