SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból brzucha

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1522

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 285 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4208
Witam,
zakladalem niedawno temat o tym, ale teraz opisze jeszcze raz i dam wyniki badan

No wiec nie wiem czy to ma zwiazek ale 4 dni troche pilem wodki no i 3 dni po ostatnim dniu chlania zaczal mnie bolec brzuch. Stwierdzilem ze to tylko taki bol i olalem to. Nastepne dwa dni to samo (bol tylko po posilku, zaczyna sie tak po 0,5-1h po posilku i trwa 2-3h) oraz promieniuje do plecow. Postanowilem isc do lekarza, no i ten stwierdzil ze to cos z zoladkiem i kazal zrobic badania moczu i krwi i dal recepte na ranigast. Oto wyniki:
http://img397.imageshack.us/img397/1696/skanuj0008.jpg
http://img187.imageshack.us/img187/5145/skanuj0009f.jpg

No ale przy okazji sobie zrobilem prywatnie badanie usg jamy brzusznej i na H.pylori oto wyniki:
http://img268.imageshack.us/img268/3081/skanuj0011her.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/3041/skanuj0012o.jpg

No wiec badania sa OK, podczas badania usg lekarz powiedzial ze to pewnie od alko (no ale czy to mozliwe ze tyle czasu boli mnie brzuch?) No i dal mi recepte na helicid. Powiedzial, ze po tygodniu nie bedzie mnie juz bolec. Biore to 2 dzien i coraz gorzej mnie boli tzn dluzsze sa te ataki i czuje ze zaraz zwymiotuje (ale nie wymiotuje tylko takie uczucie).

Z tymi wynikami bylem u rodzinnego powiedzial ze badania sa ok dal mi Rennie i powiedzial ze jak za tydzien bedzie mnie jeszcze bolec da mi skierowanie na gastroskopie. Gdy mu zasugerowalem ze to moze jest np trzustka to zaczal sie smiac i powiedzial ze on juz tyle w zyciu trzustek wyleczyl ze wie jak by to wygladalo, o watrobe wiec sie juz nie pytalem.

Boli mnie w gornej czesci brzucha, na calej dlugosci (przynajmniej tak czuje) chociaz wydaje mi sie ze bardziej po prawej stronie, a w necie znalazem ze to moze byc watroba bo ona tez boli po posilku.

Co do nocy i jak sie budze na czczo to mnie nic nie boli, tylko takie dziwne uczucie.
Podczas ataku bolu mam problemy ze zrobieniem kupy chociaz mam uczucie ze mi sie chce.
Ostatnio czuje jakby takie plyny albo gazy w brzuchu.
Na wadze przez ten powyzej jednego tygodnia stracilem 1kg wiec to nic bo malo jem (2-3 posilki na dzien male, ale tez ostatnio wogule 0 ruchu, jeszcze na poczatku to z tymi bolami chodzilem na silownie).

Mam nadzieje ze ktos mi pomoze bo to juz mnie niezle w****ia i jesli to ma zwiazek z alko to przestane pic chyba na zawsze.

Pozdrawiam, Lukun

Zmieniony przez - Lukun w dniu 2009-07-31 15:52:07
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17285 Napisanych postów 65507 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 552826
W pl zazwyczaj leczy się na "oko" po wykorzystaniu wszystkich dostępnych preparatów bez Rp lobbowanych przez przedstawicieli medycznych.
Ale dobrze, że choć gość chce Cię kierować dalej do specjalisty.
Ale swoje musisz jeszcze wykupić w aptece nim to zrobi.

doping & zdrowie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

lipo ;/

FuckBaton