SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból łokciów

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 406

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2047
Witam. Mam problem, pracuje ciezko fizycznie po 12 godzin (wrzucam 20kilowe bloki sera na linie. wychodzi po 20 ton sera dziennie przez 12 godzin)
pracuje w systemie 3 na 3 (3 dni 12 godzin pracy i 3 dni wolnego)
W czasie wolnym 3 dni chodzę na siłownię z treningiem Push Pull Legs.
Od 2 tygodni zaczeło się u mnie bóle łokci ktorę na pewno są spowodowane przeciążeniami jakie wykonuje w pracy.
Czy jest coś co mogę zrobić żeby zminimalizować te bóle albo je wyleczyć?
Pracować przecież nie mogę przestać a bardzo zależy mi na siłowni, nie chciałbym przez te bóle zaprzestawać treningów w czasie wolnym.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16925 Napisanych postów 129367 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1447223
ja mysle ze priorytet to praca a nie siłwoni, mzoe za dużo tego wszytskiego. Jaki masz plan na siłowni ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2047
anubis84
ja mysle ze priorytet to praca a nie siłwoni, mzoe za dużo tego wszytskiego. Jaki masz plan na siłowni ?


Push
Wyciskanie sztangi 10,8,6,5
Rozpietki 10,10,10
Wyciskanie skos suwnica 10,8,6
Wyciskanie sztangi na Barki10,8,6,
Wznosy na bok 15,12,10
Pompki na triceps z obciążeniem 10,8,6
Brama na triceps 12,10,8 ( linki)

Push 2
Wyciskanie Hantli na barki 12,10,8,6
Wznosy przodem 3x10
wyciskanie na maszynie na barki12,10,8
Rozpietki maszyna 3x10 (buterfly)
Wyciskanie na klatkę na maszynie 10,8,6
Wyciskanie wąsko triceps 10,8,6,5
Brama na triceps jednorącz 10,10,10

Pull
Wiosłowanie sztanga podchwyt 10,8,6,5
Ściągania drążka do klatki 10,8,6,5
Wiosłowanie hantlem w oparciu o ławkę 10,8,6
Rzymska 3x15
Tył barków maszyna 3x12( odwrotne rozpietki)
Młotki 3x10
Modlitewnik hantlem 12,10,8

Pull 2
Podciąganie szerokość barków 3x max
Wiosłowanie sztanga w szerokim chwycie 10,8,6,5
Wiosłowanie v w opadzie tułowia 10,8,6,5
Tył barków brama 3x12 (facepull)
Kaptur 4x12
Uginanie sztangi 12,10,8,
Modlitewnik maszyna 12,10,8

Legs
Przysiad 12,10,8,6
Wykroki 4x10 na nogę
Wyprosty nóg na maszynie 3x10
Przyciąganie nóg 12,10,8,6
Wspięcia na palcach 4x15
System
Push
Pull
Legs
Off
Off
Off
Push2
Pull2
Legs
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16925 Napisanych postów 129367 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1447223
Pompki z obciażeniem to dipy robisz, czy tyłem w oaprcziu o ławkę,

Nie masz jakichś mega wyniszczających ćwiczeń co by łokcie obciążały ą nadto, jedynie dipy jakby były w planie.

Zrób odpoczynek, smarowanie maścią, i moze to od tych serów, jak dodatkowo moze w chłodni jesteś gdzie niska temperatura panuje są nad ziębione. I moze w pracy stosować ściągacze na ramiona jakieś.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2047
anubis84
Pompki z obciażeniem to dipy robisz, czy tyłem w oaprcziu o ławkę,

Nie masz jakichś mega wyniszczających ćwiczeń co by łokcie obciążały ą nadto, jedynie dipy jakby były w planie.

Zrób odpoczynek, smarowanie maścią, i moze to od tych serów, jak dodatkowo moze w chłodni jesteś gdzie niska temperatura panuje są nad ziębione. I moze w pracy stosować ściągacze na ramiona jakieś.


Robie dipy właśnie, zacznę robić bez obciążenia. Zastosuje również maści i postaram się o zmianę stanowiska w pracy...
Dziękuję za rady i pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5347 Napisanych postów 70800 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 721378
Przede wszystkim warto zdiagnozować problem i jego przyczynę. Niestety powodów może być wiele i jakiś głupi błąd, który często powtarzasz może przyczyniać się do powstawania stanu zapalnego. To co warto zrobić na pierwszy rzut oka, to błędy popełniane przez dużą część osób trenujących, czyli: solidna rozgrzewka, mobilizacja. Następnie zwrócenie uwagi na prawidłową technikę. Być może warto aby pomógł Tobie doświadczony trener personalny. Następnie warto wprowadzić rolowanie i rozciąganie mięśni. Jeżeli problem już jest, to również wizyty u fizjoterapeuty.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 221 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2986
Jaką suplementację stosujesz? Może to wina niedoboru witamin bo cały dzień dźwigasz albo za słabą dietę masz lub od spożywania alko wyplukujesz witaminy.
Przypomina mi się kontuzja nazwana łokciem tenisisty to przeciążenie stawu łokciowego często też przy wyciskaniu na ławce można tego doświadczyć poprzez duży ciężar.


Zmieniony przez - Arikes w dniu 2022-02-07 19:32:19

Ból jest przejściowy, duma zostaje na zawsze.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2047
domer
Przede wszystkim warto zdiagnozować problem i jego przyczynę. Niestety powodów może być wiele i jakiś głupi błąd, który często powtarzasz może przyczyniać się do powstawania stanu zapalnego. To co warto zrobić na pierwszy rzut oka, to błędy popełniane przez dużą część osób trenujących, czyli: solidna rozgrzewka, mobilizacja. Następnie zwrócenie uwagi na prawidłową technikę. Być może warto aby pomógł Tobie doświadczony trener personalny. Następnie warto wprowadzić rolowanie i rozciąganie mięśni. Jeżeli problem już jest, to również wizyty u fizjoterapeuty.

Postaram się skupić uwagę na rozgrzewkę jeszcze bardziej. Problem w tym że od 3 lat pracuje na tym stanowisku i wykonuję jeden i ten sam Ruch wrzucania 20kg bloków na linie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2047
Arikes
Jaką suplementację stosujesz? Może to wina niedoboru witamin bo cały dzień dźwigasz albo za słabą dietę masz lub od spożywania alko wyplukujesz witaminy.
Przypomina mi się kontuzja nazwana łokciem tenisisty to przeciążenie stawu łokciowego często też przy wyciskaniu na ławce można tego doświadczyć poprzez duży ciężar.

Ja też myślę o łokciu tenisisty. Oby to nie było to Ponieważ czytałem że nie da się tego wyleczyć , jedynie operacja wchodzi w grę przy łokciu tenisisty. Mam 28 lat wiec czy już mógłbym doświadczyć tego schorzenia ?

Na zdjęciu paleta sera która waży 1 tonę a takich wrzucam po 20-30 ton zależy od dnia






Zmieniony przez - Arikes w dniu 2022-02-07 19:32:19
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Biceps - problem

Bialka