SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BÓL KRĘGOSŁUPA

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2990

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 89 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2023
Witam
Na wstępie chce powiedzieć, że jestem początkującym i dopiero zacząłem z treningiem. Trenowałem przez 2 miesiące po 3 razy w tygodniu i było w porządku tzn nic mnie nie bolało (kręgosłup mnie nie bolał). Przyszedł czas i wykonałem ćwiczenie ,,martwy ciąg,, i zaczęły się problemy. Po pewnym czasie zacząłem odczuwać silne pulsujące bóle w kręgosłupie. Zaprzestałem treningu, nie chodziłem już na siłownie. Mogłem funkcjonować tzn chodzić, siedzieć, ruszać się czy podnosić różne rzeczy tylko włączał mi się ten pulsujący ból w plecach. Jedynie co zrobiłem to kupiłem maść i smarowałem nią miejsce bólu, trzy razy dziennie. Silny ból utrzymywał się przez niecały miesiąc aż w końcu przeszedł. Przestało tak mocno rwać w Kręgosłupie, dodam też że mogę wykonywać wszystkie czynności tzn funkcjonować. Minął ponad miesiąc, a ja dałem sobie spokój z siłownią.
Pytanie z mojej strony skąd tak silny ból w kręgosłupie ?
Czy mogłem uszkodzić sobie kręgosłup... skoro teraz wykonuję wszystkie czynności dnia codziennego ? (nie sprawiają mi problemów)

Teraz nie chodzę na siłownie, nie byłem już ponad miesiąc, silny pulsujący ból przeszedł.

Jednak mniejszy ból dalej daje o sobie znać w różnych częściach kręgosłupa i podczas np. chodzenia z ciężką torbą na ramieniu. Sam już nie wiem co mam zrobić, aby przestało boleć i było jak dawniej.

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDŹ OSOBIE, KTÓRA SIĘ ZAINTERESUJE TEMATEM
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...