SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Australia.?

temat działu:

Polacy za granicą

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 23222

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6275 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37332
prawo to moze sobie byc ostre jak jest rozsadne, przykladem taka np szwajcaria, a jak jest po prostu stekiem socjalistycznych bzdur jak w norwegii czy oz, to uwierz mi ze cie predzej czy pozneij szlag trafi, ale moze sie myle, niektorym to pasi, ja sie tam dusilem
a z tym 3cim swiatem lekki joke, ale chodzi ogolnie o standard zycia, a nie o kase jaka zarabiasz, ogolnie edukacja, health care, ifnstrastruktura itd. uk i irl za wysoko w swiecie w tym nie stoja.
polandii to w ogole nie porownuje, bo rownie dobrze mozna mozambik porownywac, zadupie bez perspektyw i tyle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
health care wuk / irl to smiech na sali, predzej umrzesz niz komus pomoga haha. Mysle ze mi spasuje, malo muzumanow, czarnych itp,nie mnoza sie jak np we francji, tego nie zniose, maja ostra polityke ale jakos to dziala, nie jak w europie, porazka, londyn to juz nie londyn a drugi pakistan...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 465 Napisanych postów 52009 Wiek 51 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 199651
Kto nie widzi w Polsce perspektyw niech sie cieszy ze wyjechał

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
w polsce zawsze widzialem perspektywy ale zazwyczaj to policji nie podobalo sie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 465 Napisanych postów 52009 Wiek 51 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 199651
znam ten problem

ps i jak słysze gadki typu Polska 3 swiat to nasuwa sie jedno stwierdzenie

CHŁOP ZE WSI MOŻE WYJECHAĆ,ALE WIEŚ Z CHŁOPA NIGDY NIE WYJEDZIE

Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2011-12-26 17:53:47

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6275 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37332
Czarnych niet, ale azjatow od groma, Sydney to drugi Hong-Kong. Poza tym arabusy sie panosza w Marsylii, ale bogaci biali francuzi maja swoje posiadlosci za miastem

Pika ja juz sie kiedys ciebie pytalem schizofreniczny "prawdziwy patrioto", czemu gary szorujesz na angielskim zmywaku zamisast swa krwawica budowac przyszlosc swojego ukochanego kraiku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 465 Napisanych postów 52009 Wiek 51 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 199651
bo za dużo w kraiku jest takich światowców jak ty którzy daja sie w dupe j**ac i czekam az wyjada,wtedy sie duzo zmieni

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Moze juz krwi nie ma, wszystko oddal polsce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 465 Napisanych postów 52009 Wiek 51 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 199651
skorpionku ty to musisz cierpieć.taki swiatowy człowiek sukcesu zjechał do Polski z powrotem

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Panowie , spokojnie, bez napinki swieta sa, zwierzeta mowia ludzkim glosem, nawet ja
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

sklep Vitamin-shop w shopping centre Moore St.Mall , 58-66 Parnell Street , Dublin1

Następny temat

Anglia a Holandia

nutloveb