SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Atlas ćwiczeń

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 889

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 167
Witam, nazywam się Marcin, wiem, że nikt nie lubi jak ktoś prosi o ułożenie planu treningowego, dlatego wymyśliłem sobie sam i proszę o poprawki. Do dyspozycji mam tylko atlas ćwiczeń (BMG 4700 BodySculpture). Dodatkowo chodze na treningi kick boxing.

Więc tak:
poniedziałek: nic

wtorek: kick boxing

środa:
wyciskanie ramion 10-15
motylek 10-15
wyciąganie poprzeczki za głową 10-15
wyciskanie nożne w pozycji siedzącej 10-15
ćw. mięsni dwugłowych w pozycji siedzącej 10-15
wyciąganie poprzeczki przed sobą 10-15
wiosłowanie w pozycji siedzącej 10-15
skłony w pozycji siedzącej z wyciągiem drążka górnego 10-15
pompki max
zginanie nóg z obciążeniem pozycja stojąca 10-15
brzuszki max
podciąganie się na drążku max
3-5 serii

czwartek: kick boxing

sobota:
wyciąganie poprzeczki za głową 10-15
wyciąganie poprzeczki przed sobą 10-15
wiosłowanie dźwignia ramion 10-15
wyciskanie ramion 10-15
ćw. na tylny mięsień trójkątny 10-15
wyciskanie nożne w pozycji siedzącej 10-15
rozciąganie mięśni trójgłowych triceps 10-15
motylek 10-15
ćw. nadgarstków 10-15
pompki max
brzuszki max
podciąganie się na drążku max
3-5 serii

Chciałbym jakies poprawki, na pewno będzie ich duzo, bo nie znam się jeszcze na tego typu rzeczach i dopiero sie uczę.

Jeszcze moje parametry, więc:

wiek: 15 lat
Waga: 85kg
Wzrost: 190cm

Nie mówcie, że jestem za młody czy coś, bo już nie rosnę i traktujcie mnie jak 18latka. Z góry dziękuję za każdą wypowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 167
Podpowie mi ktos?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10857 Napisanych postów 49473 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Widzę na zdjęciach, że przy atlasie są też poręcze, jaki jest ich rozstaw?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 167
Troche szersze niż ramiona.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43831
A w cm ?

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 167
ok. 70cm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10857 Napisanych postów 49473 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Masz drążek i poręcze więc ćwiczenia na nich powinny stanowić podstawę treningu, atlas traktuj raczej jako dodatek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43831
Nieco bym zmniejszył ten rozstaw, gdzieś do 65 cm

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 167
A jakie ćwiczenia najlepiej wykonywać na poręczy i czy tyle ile potrafię zrobić max, czy jak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43831
Pompki na poręczach, zwane dipsami, to bardzo dobre ćwiczenie
Najlepiej jakbyś robił ze 4 serie (minimum) po kilka powtórzeń w pełnym zakresie, i z treningu na trening zwiększał liczbę w każdej serii

Edit:
Zajrzałem do pierwszego posta i widzę, że Twój plan to sen pijanego mistrza, poczytaj sobie tu:
http://www.sfd.pl/NAJCZĘŚCIEJ_ZADAWANE_PYTANIA-t755553.html

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-09-23 00:11:42

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 167
Ok, dzięki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening w domowych warunkach

Następny temat

Plan treningowy-ocena i korekta.

nutlove nowy