SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Arthur Saxon.

temat działu:

Z archiwum kulturystyki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4975

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10756 Napisanych postów 46422 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam.
Potrzebuję wszekich info o moim idolu Arthurze Saxonie.Wszystko zgubiłem!Komp mi je...ł.Najbardziej zależy mi na rozpiskach treningowych.Może ktoś ma?
Pozdrawiam i dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 218 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2507
http://www.sandowplus.co.uk/Competition/Saxon/saxon.htm#gst
na dole strony masz jego książki. Swoją drogą fajnie, że są jeszcze na tym forum ludzie, których ideałami nie są nafaszerowani chemią kulturyści.

NO BRAIN NO GAIN

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 776 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17726
Jeszcze nigdy nie słyszałem o tym zawodniku. Szkoda że książki po angielsku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10756 Napisanych postów 46422 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki!Koleś miał niezły stosunek wagi do siły.Normalnie pracował i robił krótkie treningi.Tak jak normalny człowiek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10756 Napisanych postów 46422 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeden z przykładowych treningów dawnych siłaczy,robił go min. Arthur Saxon w młodym wieku:
Overhead Press - wycisk żołnierski
One-Arm Press - wycisk jednorącz
Bent Press - wycisk jednorącz w pochyleniu bocznym
Snatch - rwanie
Cleans - zarzut
One-Arm Snatch - rwanie jednorącz
One-Arm Clean & Jerk - podrzut jednorącz
Deadlift - martwy ciąg
Wszystko jednej serii w 6-8 powt. zależnie od ćwiczenia.
2-3 razy w tygodniu dla początkujących,codziennie dla zaawansowanych.Mocne nogi,plecy i ramiona.Brak ćwiczeń w leżeniu.Na klatkę tylko pompki(jako rozgrzewka).Tak się dawniej trenowało!
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Biografia Frank'a Zane'a

Następny temat

Andreas Munzer

MenS