SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Arnold Schwarzenegger - no pain no game / a może - big pain big shit ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1174

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 493
Witajcie~!

Pytanie tego typu- ilu z was ćwiczyło planem Arnolda?
Ja zacząłem to jest mój 1 tydzień i musze powiedzieć ,że nie jest łatwy , szczególnie jak nie ma sie za odpowiednio dużo czasu na regeneracje. Jednak znajduję coraz więcej opinii w necie jak i spoktałem sie na tym forum ,że plan nie jest zbyt dobry <?>
Chciałbym odświeżyć temat i jeszcze raz prosić o wasze opinie.
PZdr.
-----------------------------------------------------------
A oto słynny plan :

Poniedziałek :
- klatka piersiowa, plecy
Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej -1 seria x 15 powt.
Serie pojedyńcze:
- wyciskanie sztangi poziomo (10,8,8,6,4 powt.)
- podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do klatki) - 5 serii po 10 powt.
Superseria (x5)
- wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce skośnej (głową do góry) (10,8,8,6,4 powt.)
- wiosłowanie sztangą/sztangielką (10,8,8,6,4 powt.)
Serie pojedyńcze:
- rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej -5 serii (10,8,8,6,4 powt.)
- przyciąganie końca sztangi - 5 serii (10,8,8,6,4 powt.)
- przenoszenie sztangielki za głowę -5 serii po 15 powt.

Wtorek :
- barki, tricepsy, bicepsy
Serie pojedyńcze:
Wyciskanie sztangi na barki z klatki 3 serie
Wyciskanie sztangi/sztangielek na barki zza karku 3 serie
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 serie
Superseria:
- uginania ramion stojąc ze sztanga - 5 serii (10,8,8,6,4 powt.)
- wyciskanie francuskie leżąc - 5serii (15,10,8,6,4 powt.)
Superseria:
- uginanie ramion naprzemienne - 5 serii po 8 powt.,
- pompki w podporze tyłem - 5 serii po 8 powt.,
Superseria:
- uginania ramion w pozycji izolowanej (w opadzie tułowia) - 5 serii po 8 powt.,
- wyciskanie francuskie jednorącz - 5serii po 15 powt.

Środa :
- nogi [uda, łydki], prostowniki grzbietu
Przysiady ze sztangą 5 serii
Martwy ciąg 4 serie (12,10,8,6)
5 serii wspięć na palce

Czwartek
- klatka piersiowa, plecy
Rozgrzewka - wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 1 seria x 15 powt.
Serie pojedyńcze:
- wyciskanie sztangi na ławce skośnej (głową do góry) (10,8,8,6,4 powt.)
- podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do klatki) - 5 serii po 10 powt.
Superseria (x5)
- wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce poziomej (10,8,8,6,4 powt.)
- wiosłowanie sztangą/sztangielką (10,8,8,6,4 powt.)
Serie pojedyńcze:
- rozpiętki ze sztangielkami na ławce skośnej - 5 serii (10,8,8,6,4 powt.)
- przyciąganie końca sztangi - 5 serii (10,8,8,6,4 powt.)
- przenoszenie sztangielki za głowę - 5 serii po 15 powt.

Piątek :
- barki, tricepsy, bicepsy
Serie pojedyńcze:
Wyciskanie sztangi na barki z klatki 3serie
Wyciskanie sztangi/sztangielek na barki zza karku 3serie
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3serie
Superseria:
- uginania ramion stojąc ze sztanga - 5 serii (10,8,8,6,4 powt.)
- wyciskanie francuskie leżąc - 5serii (15,10,8,6,4 powt.)
Superseria:
- uginanie ramion naprzemienne - 5 serii po 8 powt.,
- pompki w podporze tyłem - 5serii po 8 powt.,
Superseria:
- uginania ramion w pozycji izolowanej (w opadzie tułowia) - 5serii po 8 powt.,
- wyciskanie francuskie jednorącz - 5serii po 15 powt.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 699 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19954
Za treningi mistrzów można się zabrać gdy:
1. Masz dużo wolnego czasu nie tylko na trening ale też na regeneracje. Dla zawodowych kulturystów siłownia to praca.
2. Stać cię i będziesz w stanie zjeść przynajmniej 6 pełnowartościowych posiłków co może oznaczać zjedzenie nawet do 2 kg mięsa dziennie najlepiej wołowiny.
3. Stać cię na masę innych odżywek.
4. Twój organizm będzie wstanie przeżyć długie i dość mocne cykle sterydowe.
5. Masz genetykę tych mistrzów dzięki której wykorzystasz wszystko na 120%.
Według mnie nie ma sensu przepisywać na pałę tych treningów ale wystarczy się na nich wzorować i dostosować je do swoich potrzeb. Inaczej czeka cię nic więcej jak przetrenowanie i stagnacja. Pamiętaj że każdy trening powinien być indywidualny pod daną osobę są pewne podstawy ale często jest tak że co dobre dla jednego to niekoniecznie będzie dobre dla drugiego. Pzdr.

Tylko Umarli widzieli koniec wojny... Ci co przeżyli, nie zobaczyli..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2473 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45320
naprawdę tak wyglądał trening nóg arnolda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10772 Napisanych postów 47067 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
IMO jesli nie jesteś na stuffie to bez sensu się łapac za ten plan. Zajedziesz się, nie bedziesz miał sił na odpowiednią intensywnośc i w końcu się zniechecisz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3706 Napisanych postów 44883 Wiek 61 dni Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336340
Rzekomo tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 821 Napisanych postów 3900 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 129628
pozniej mocno staral sie nadgonic nogi,bo odstawaly od reszty,z tego co czytalem...takze podejrzewam,ze jako priorytet robil je czesciej i intensywniej ;)

zreszta cwiczyl wieeeele lat,nie wiadomo w jakim okresie korzystal akurat z tego planu(jesli w ogole)..no chyba,ze ciagle ten sam plan,przez powiedzmy 10 lat ;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37465 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126362
ja proponuje układac plany indywidualne- tzn. dostosowując, nawet biorąc za punkt wyjścia ten czy ów plan zawodowego kulturysty- slepe nasladownictwo- i to jeszcze nie do końca pewne- jest jednym z najwiekszych błedow...

proponuje więc wyciągnąc z tego co dobre, co adekwatne, nanieść poprawki i tak przygpotowany plan można poddac dalszej "obróbce"[ocenie]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 575 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6493
nie wierzcie w to e Arni naprawde tak trenował...
układał plany na poczekaniu żeby zadowolić wścibskich ktorzy go pytali jak trenuje... konkurencja, niechetnie dzielił sie swoimi patentami...

pain means results

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Szacuny 2566 Napisanych postów 29960 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 200163
pewnie tez - ale to co napisal apokalipsa czy Tankowiec
chwytania sie za plan - moze wyrwany z kontekstu jakiegos,moze rabek jakiegos makrocyklu
na pewno nie wolno nasladowac tego rodzaju treningu a probowac wychycic to co moze okazac sie dobre dla nas - to o czym napisal apokalipsa

autoregulacja - dostosowanie pod siebie ogrywa kluczowa role
nikt na odleglosc,tymbardziej kilkanascie lat temu nie napisal treningu specjalnie dla kogos innego (Ciebie) - tylko taki trening który w danym momencie przygotowan byl najbardziej potrzebny jemu

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy 4dniowy

Następny temat

Jaki jest cel takiego treningu?

aerofull