Szacuny
0
Napisanych postów
23
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
597
Witam wszystkich.
Na gwałt potrzebuję porady!!!
Otóż regularnie ćwiczę na siłowni od 3 lat, 3-4 razy w tygodniu bez opierdzielania się. Od 2 miesięcy zaczęłam stosować tabletki hormonalne iii tragedia... Po pierwszej paczce tabletek tuż przed końcem cyklu puchłam w oczach. Samopoczucie do bani bo raz jestem płaczliwa, raz mam ochotę kogoś pogryźć. Obecnie jestem w połowie brania drugiej paczki i znowu to samo, chłonę wodę jak gąbka. Dodam, że trzymam ścisłą dietę (5 posiłków dziennie o regularnych porach, bez białej mąki, cukru i tak długo wymieniać mogę). A najgorsze że kilka dni temu zauważyłam że mój cały tyłek i uda pokryły się rozstępami!!! jak to możliwe ?!
Rozważam zrezygnowanie z antykoncepcji hormonalnej. Czy to dobry krok? POMOCY!
Szacuny
0
Napisanych postów
23
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
597
Obawiam się podobnych skutków :/ haruję jak wół na siłce, diety pilnuje cały czas, nie pije alko... a moje ciało zaczyna przypominać naciągnięty worek :(
Szacuny
8
Napisanych postów
1894
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
41219
tez tak miałam w ciągu 2 tygodni przybrałam 4 kilo i nie mogłam ich zgubić.
Wahania nastroju ,pobudzone smaki i tycie w oczach to u niektórych kobiet normalka .
Ja po 2 tygodniach brania (w celach leczniczych) odstawiłam ,ale u mnie nie było to na tyle poważne że musiałam brać ,lekarz przepisał na próbę .
Szacuny
0
Napisanych postów
23
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
597
ja zawsze stosuję z chłopakiem prezerwatywy, odkąd biorę tabletki to bezpośresłydnio przed końcem stos. myślę nad tym czy po prostu nie wrócić do stosunku w gumce od początku do końca + globulki lub pianka (tych preparatów nie używałam ale słyszałam że z zestawie prezerwatywy dają dużą skuteczność).
Szacuny
0
Napisanych postów
23
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
597