SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Antykatabolik + rzeźba. Pomoc w suplementacji

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 222

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 13 dni Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 75
Witam

Mam 177cm wzrostu i ważę 90kg. Jakieś 3 miesiące temu kupiłem dietkę i trening z FSiły i zleciało 9kg. Z dalszej współpracy zrezygnowałem. Natomiast polecali brać brać Glutamine i tak też zrobiłem. Wczoraj skończyłem drugą puchę. Czy są jakieś efekty to ciężko powiedzieć, ale smaczne było :D Natomiast z czasem przeczytałem o braku dowodów na działanie Gluty i postanowiłem zamówić BCAA. Teraz mam 3 tygodnie urlopu (zostały 2) i postanowiłem przyspieszyć w treningu:

Poniedziałek

Rano: Tenis
Popołudnie: Ogólnorozwojówka z hantelkami w domu. 9 ćwiczeń, 3 serie, 15-20s przerwy między ćwiczeniami + na końcu brzuszki

Wtorek

Rano: 30min truchtu na czczo
Popołudnie: Piłka nożna

Sroda

Rano: Tenis
Popołudnie: Ogólnorozwojówka z hantelkami w domu. 9 ćwiczeń, 3 serie, 15-20s przerwy między ćwiczeniami + na końcu brzuszki

Czwartek

Rano: Trucht 30 min na czczo
Popołudnie: Piłka nożna

Piątek

Rano: Trucht 30min na czczo
Popołudnie: Ogólnorozwojówka z hantelkami w domu. 9 ćwiczeń, 3 serie, 15-20s przerwy między ćwiczeniami + na końcu brzuszki

Sobota: godzinka rowerkiem

Niedziela: leżenie do góry brzuchem

'Tak to wygląda od tygodnia. Zostały dwa. Być może jak wejdzie mi w krew ten plan, to będę go kontynuował po powrocie do pracy. Mam pytanie co mógłbym jeszcze dokupić oprócz BCAA, żeby utrzymać jak najwięcej mięśni i żeby je rozwijać /kształtować/modelować? Prosiłbym o pomoc i podpowiedź co dokupić i jak to suplementować w powyższym planie. Dodam tylko, że biorę leki na nadciśnienie, więc wszelakie suple podnoszące ciśnienie krwi odpadają.

Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7559 Napisanych postów 147952 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177390
witaj, przede wszystkim co masz na mysli piszac "przyspieszyc w treningu"?

co do rezygnacji z glutaminy, rozumiem, ze byla ona zalecana ze wzgledu na dzialanie antykataboliczne?

co do suplementacji BCAA/EAA spoko mozna wykorzystac jak najbardziej na treningu lub przed.
rozumiem, ze dalszym celem jest redukcja?
jak tak, to poszedbym w kierunku jakiegos termogenika i ewentualnego daszego wsparcia kreatyna jako antykatabolika, z budowa miensi bedzie problem, na redukcji tego nie doswiadczysz raczej, ale mozna postarac sie je utrzymac chociaz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 10278 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312592
a jak w tej chwili wygląda Twoje odżyuwianie? rozkład makroskładników?
najlepszym antykatabolikiem jest porzadny trening siłowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1000 Napisanych postów 4641 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 127357
Karnet na siłownię kupić, bo hantelkami z 15 sec przerwami mogą ćwiczyć na rehabilitacji ludzie potrąceni przez tira.

Normalny trening na siłowni najlepiej modeluje mięśnie i daje siłę.

Odżywki kup takie jakich Ci brakuje z diety, białko, witaminy może jakieś. Przy ćwiczeniu rekreacyjnym białko, gainer, kreta i będzie żyleta.

TYlko mówię, nie kupuj odżywek byle po co, tylko wg braków w diecie.

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 13 dni Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 75
TomQ-MAG
witaj, przede wszystkim co masz na mysli piszac "przyspieszyc w treningu"?

co do rezygnacji z glutaminy, rozumiem, ze byla ona zalecana ze wzgledu na dzialanie antykataboliczne?

co do suplementacji BCAA/EAA spoko mozna wykorzystac jak najbardziej na treningu lub przed.
rozumiem, ze dalszym celem jest redukcja?
jak tak, to poszedbym w kierunku jakiegos termogenika i ewentualnego daszego wsparcia kreatyna jako antykatabolika, z budowa miensi bedzie problem, na redukcji tego nie doswiadczysz raczej, ale mozna postarac sie je utrzymac chociaz


Przyspieszyć trening w znaczenu, że gdy teraz mam wolne postanowilem 2x dziennie ćwiczyć, a nie siedzieć na pupie, po południu zrobić trening i znów siedzieć na pupie.

W jakim celu Glutamina to nie wiem, była zaproponowana w dziale suplementacji, po tym co o niej przeczytałem to wydaje mi się na szybszą regeneracje i ochronę mięsni.

Tak, dalej chcę kontynuować redukcję.

Tergmogenik chyba podnosi ciśnienie? Chyba, że jestem w błędzie, ale spalacz to wolałbym zastosować w momencie, gdy się zatrzymam w zbijaniu wagi, na razie leci, powoli, ale leci. Kreatyna spoko, jak ją stosować i jaką kupić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 13 dni Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 75
DJ_DoDo
a jak w tej chwili wygląda Twoje odżyuwianie? rozkład makroskładników?
najlepszym antykatabolikiem jest porzadny trening siłowy


Moje odżywanie wygląda tak jak zaproponowane na Fabryce Siły. Nie dochodziłem do tego jak wygląda rozklad mikroskładników.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 10278 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312592
to mamy teraz udać się do tego kto Ci układał dietę, żeby otryzmać tę informację?

wstaw ankietę pełną
https://www.sfd.pl/REGULAMIN_DZIAŁU__ANKIETA-t569834.html
i zrób zrzut diety ze wskazówek z dizału odżywiania:
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 13 dni Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 75
Gats 2
Karnet na siłownię kupić, bo hantelkami z 15 sec przerwami mogą ćwiczyć na rehabilitacji ludzie potrąceni przez tira.

Normalny trening na siłowni najlepiej modeluje mięśnie i daje siłę.

Odżywki kup takie jakich Ci brakuje z diety, białko, witaminy może jakieś. Przy ćwiczeniu rekreacyjnym białko, gainer, kreta i będzie żyleta.

TYlko mówię, nie kupuj odżywek byle po co, tylko wg braków w diecie.


Hahaha, a to dobre :D Luźnie porównanie :D

Niestety, jako tako tako nie mam zapału do siłki, nigdy nie miałem. Zresztą nie mam jej jak wpleść w harmonogram jak wróce do pracy. 2x w tygodniu piłka nożna + meczy ligowy, to jest u mnie priorytet.

Co do hantelek. Masy i siły w domu może wielkiej nie zrobie. Ale chyba istnieje coś takiego jak trening siłowy w domu? Rzeźbe, wytrzymałość chyba można zrobić w domowym zaciszu i zrzucić trochę tłuszczu?

Co do machania hantelkami z 15-20s przerwami, no to tak sobie bez sensu nie macham. Cięzar odpowiedni dobrałem, żeby lekko nie było. Natomiast czemu tak krótkie przerwy? Przeczytałem o jakimś planie, coś w rodzaju HIITa czy coś takiego. Uznałem, że to może być dobre na redukcji i zrzuceniu tłuszczu. Ale być możę coś źle zrozumiałem, ale spocony jestem mocno po takim treningu.


Zmieniony przez - Kakaber w dniu 2019-08-08 12:47:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624121
No to w takim wypadku zapomnij o wyrzeźbione sylwetce .Trening aerobowy wcale nie jest konieczny do pozbywania się tłuszczu. Wystarczą zmiany w diecie, interwały oraz trening siłowy, w wielu badaniach trening aerobowy okazał się nieskuteczny dla redukcji tkanki tłuszczowej,Trening siłowy jest niezbędnym elementem redukcji tkanki tłuszczowej. Wyrzut hormonu wzrostu i testosteronu nie występuje w treningach niskiej intensywności (aerobowych), za to jest nieodłącznym elementem sesji siłowych i interwałowych,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 13 dni Na forum 13 dni Przeczytanych tematów 75
flex1976
Wyrzut hormonu wzrostu i testosteronu nie występuje w treningach niskiej intensywności (aerobowych), za to jest nieodłącznym elementem sesji siłowych i interwałowych,


Jak wyżej napisałęm
Co do machania hantelkami z 15-20s przerwami, no to tak sobie bez sensu nie macham. Cięzar odpowiedni dobrałem, żeby lekko nie było. Natomiast czemu tak krótkie przerwy? Przeczytałem o jakimś planie, coś w rodzaju HIITa czy coś takiego. Uznałem, że to może być dobre na redukcji i zrzuceniu tłuszczu. Ale być możę coś źle zrozumiałem, ale spocony jestem mocno po takim treningu.

Myślałem, że to jest właśnie coś w rodzaju interwału. Tętno wysokie, pot się leje, krótkie przerwy.

Czyli podsumowując w powyższym schemacie tygodniowym, suplementacja BCAA i zaproponowaną kreatyną mija się z celem i to kasa wyrzucona w błoto i nie przyniosą nic pozytywnego w moim treningu?



Zmieniony przez - Kakaber w dniu 2019-08-08 13:25:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624121
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak stosować odżywki przez biegacza ???

Zestaw 1